
Mε κοινή τους δήλωση ο International Civil Aviation Organization (ICAO), ο International Maritime Organization (IMO) και ο International Labour Organization (ILO) των Ηνωμένων Εθνών κάνουν έκκληση για άμεση δράση για τις αλλαγές πληρωμάτων και για την αναγνώρισή των εργαζομένων σε θάλασσα και αέρα ως keyworkers προκειμένου να μπορούν να επαναπατριστούν με ασφαλή τρόπο.
Οι διεθνείς πτήσεις είναι απαραίτητες προκειμένου από τα μέσα Ιουνίου να ξεκινήσουν αλλαγές πληρωμάτων για περίπου 150.000 ναυτικούς μηνιαίως. Οι μισοί από αυτούς πρέπει να επιστρέψουν στον τελικό προορισμό τους με αεροπλάνα και οι άλλοι μισοί με πλοία.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΙΜΟ, εξαιτίας των περιορισμών του Covid-19, ένας σημαντικός αριθμός ναυτικών και πληρωμάτων αλιευτικών σκαφών οφείλουν να επεκτείνουν την υπηρεσία τους εν πλω μετά από μήνες που βρίσκονται στη θάλασσα χωρίς να μπορούν να αλλαχθούν και να επιστρέψουν στα σπίτια τους.
«Για ανθρωπιστικούς λόγους και για την ανάγκη συμμόρφωσης με τις διεθνείς νομοθεσίες για την ασφάλεια και την απασχόληση οι αλλαγές πληρωμάτων δεν μπορούν να αναβληθούν επ’ αόριστον», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Οι τρεις οργανισμοί κάνουν έκκληση προκειμένου οι ναυτικοί, οι εργαζόμενοι στον κλάδο της παράκτιας ενέργειας, στις αερομεταφορές, οι πάροχοι υπηρεσιών στα λιμάνια και στα αεροδρόμια κ.α. να αναγνωριστούν ως keyworkers ανεξαρτήτου εθνικότητας. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, οι εργαζόμενοι αυτοί θα πρέπει να εξαιρεθούν από τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς.
Νωρίτερα μέσα στο μήνα ο Γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ, Kitack Lim ενέκρινε μια σειρά πρωτοκόλλων, που αναπτύχθηκαν για την ευρύτερη ναυτιλιακή βιομηχανία προκειμένου να διασφαλιστεί οι ασφαλείς αλλαγές πληρωμάτων εν μέσω της πανδημίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ