
Mε κοινή τους δήλωση ο International Civil Aviation Organization (ICAO), ο International Maritime Organization (IMO) και ο International Labour Organization (ILO) των Ηνωμένων Εθνών κάνουν έκκληση για άμεση δράση για τις αλλαγές πληρωμάτων και για την αναγνώρισή των εργαζομένων σε θάλασσα και αέρα ως keyworkers προκειμένου να μπορούν να επαναπατριστούν με ασφαλή τρόπο.
Οι διεθνείς πτήσεις είναι απαραίτητες προκειμένου από τα μέσα Ιουνίου να ξεκινήσουν αλλαγές πληρωμάτων για περίπου 150.000 ναυτικούς μηνιαίως. Οι μισοί από αυτούς πρέπει να επιστρέψουν στον τελικό προορισμό τους με αεροπλάνα και οι άλλοι μισοί με πλοία.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΙΜΟ, εξαιτίας των περιορισμών του Covid-19, ένας σημαντικός αριθμός ναυτικών και πληρωμάτων αλιευτικών σκαφών οφείλουν να επεκτείνουν την υπηρεσία τους εν πλω μετά από μήνες που βρίσκονται στη θάλασσα χωρίς να μπορούν να αλλαχθούν και να επιστρέψουν στα σπίτια τους.
«Για ανθρωπιστικούς λόγους και για την ανάγκη συμμόρφωσης με τις διεθνείς νομοθεσίες για την ασφάλεια και την απασχόληση οι αλλαγές πληρωμάτων δεν μπορούν να αναβληθούν επ’ αόριστον», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Οι τρεις οργανισμοί κάνουν έκκληση προκειμένου οι ναυτικοί, οι εργαζόμενοι στον κλάδο της παράκτιας ενέργειας, στις αερομεταφορές, οι πάροχοι υπηρεσιών στα λιμάνια και στα αεροδρόμια κ.α. να αναγνωριστούν ως keyworkers ανεξαρτήτου εθνικότητας. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, οι εργαζόμενοι αυτοί θα πρέπει να εξαιρεθούν από τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς.
Νωρίτερα μέσα στο μήνα ο Γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ, Kitack Lim ενέκρινε μια σειρά πρωτοκόλλων, που αναπτύχθηκαν για την ευρύτερη ναυτιλιακή βιομηχανία προκειμένου να διασφαλιστεί οι ασφαλείς αλλαγές πληρωμάτων εν μέσω της πανδημίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ