
Η Danaos Corporation Inc. ανακοίνωσε τα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία κινήθηκε σε ελαφρώς χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών για το Q1 ανήλθε σε $106,2 εκατ. χαμηλότερα κατά 5,9% σε σχέση με πέρυσι ($112,9 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2019), ενώ τα εναρμονισμένα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $33,3 εκατ., έναντι $38,7 εκατ. το 2019
Τα ακαθάριστα ημερήσια έσοδα για το τρίμηνο ανήλθαν σε $22.922 ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 91,3%, ποσοστό ελαφρά μειωμένο σε σχέση με τα συνηθισμένα επίπεδα της εταιρείας, λόγω καθυστερήσεων κατά τις εργασίες εγκατάστασης scrubbers στα κινεζικά ναυπηγεία. Το ποσοστό κάλυψης για τους επόμενους 12 μήνες ανέρχεται ήδη σε 85%.
Ο Δρ. Ιωάννης Κούστας, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, ανέφερε ότι «η πανδημία Covid-19 διέκοψε γρήγορα και δραματικά την αγορά εμπορευματοκιβωτίων και προκάλεσε σημαντική μείωση στους διακινηθέντες όγκους εμπορευματοκιβωτίων. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η πανδημία θα έχει πολύ αρνητική επίδραση στο ΑΕΠ, στην ανεργία και αμέτρητους άλλους μακροοικονομικούς δείκτες βραχυπρόθεσμα. Αν και οι χώρες αρχίζουν σταδιακά να αίρουν τους περιορισμούς και να επιτρέψουν την επανεκκίνηση της οικονομικής δραστηριότητας, ο μακροπρόθεσμος αντίκτυπος της πανδημίας στη ζήτηση των καταναλωτών και στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού παραμένει ασαφής. Υπάρχει αισιοδοξία για τις θετικές επιπτώσεις των σαρωτικών δημοσιονομικών και νομισματικών πρωτοβουλιών που αναλαμβάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά είναι πολύ νωρίς για να αξιολογηθούν με ασφάλεια».
»Οι εταιρείες liner αντιμετώπισαν τη μείωση του όγκου που προκλήθηκε από την πανδημία ακυρώνοντας δρομολόγια και μειώνοντας ταχύτητες. Ως αποτέλεσμα, οι ναύλοι στις βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις μειώθηκαν μεταξύ 25% και 40%, ανάλογα με το μέγεθος των πλοίων. Παρά τη μειωμένη ζήτηση, η συνετή διαχείριση, οι μειωμένες τιμές των καυσίμων και τα χαμηλότερα επιτόκια μείωσαν σημαντικά την πίεση στις ταμειακές ροές των πελατών της εταιρείας. Επιπλέον, έχουμε δει πρόσφατα αρκετές πρωτοβουλίες από κυβερνήσεις στην Ευρώπη και την Ασία για τη στήριξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου, η οποία είναι ένα πολύ ενθαρρυντικό σημάδι».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ