
Σταδιακή ανάκαμψη της αγοράς των containerships το β΄ εξάμηνο του 2020 βλέπει η Hapag-Lloyd AG, σύμφωνα με όσα απορρέουν από την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της για το α΄ τρίμηνο.
Σύμφωνα με όσα σημείωσε η γερμανική εταιρεία στο report της, ο διακινούμενος όγκος εμπορευματοκιβωτίων μέσω θαλάσσης θα παρουσιαστεί μειωμένος κατά 11% φέτος, με τις απώλειες για κάποιες τακτικές γραμμές από και προς την Ασία να αγγίζουν τουλάχιστον το 20% τον Μάιο και τον Ιούνιο.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Rolf Habben Jansen, CEO της Hapag-Lloyd, ανέφερε ότι οι μεγάλες απώλειες στη ζήτηση θα αντισταθμιστούν από το πολύ χαμηλό βιβλίο παραγγελιών, αλλά και από τη μείωση της προσφοράς που προέρχεται από τα πλοία που αποσύρονται από την αγορά για την εγκατάσταση scrubbers. Υπογράμμισε επίσης ότι o παροπλισμός πλοίων που επιλέγουν πολλές εταιρείες εν μέσω κρίσης μειώνει το διαθέσιμο τονάζ.
«Θα μειώσουμε το capacity μας κατά 4% έως 6% φέτος, έχουμε αυτή την ευελιξία», ανέφερε ο κ. Jansen και πρόσθεσε ότι στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι τα πλοία της Hapag-Lloyd δεν ταξιδεύουν μισοάδεια, που σημαίνει ότι το κόστος ανά container διπλασιάζεται.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τον οικονομικό απολογισμό της γερμανικής εταιρείας το α΄ τρίμηνο, κατέγραψε καθαρά κέρδη $27 εκατ. έναντι 109 το Q1 του 2019, ενώ τα κέρδη προ φόρων και τόκων ανήλθαν σε $176 εκατ. έναντι $243 εκατ. το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι. «Παρά την πανδημία του κορονοϊού, ξεκινήσαμε σχετικά καλά τη χρονιά», επισήμανε ο CEO της εταιρείας.
Φωτό: Son Vu Tran/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ