
Σταδιακή ανάκαμψη της αγοράς των containerships το β΄ εξάμηνο του 2020 βλέπει η Hapag-Lloyd AG, σύμφωνα με όσα απορρέουν από την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της για το α΄ τρίμηνο.
Σύμφωνα με όσα σημείωσε η γερμανική εταιρεία στο report της, ο διακινούμενος όγκος εμπορευματοκιβωτίων μέσω θαλάσσης θα παρουσιαστεί μειωμένος κατά 11% φέτος, με τις απώλειες για κάποιες τακτικές γραμμές από και προς την Ασία να αγγίζουν τουλάχιστον το 20% τον Μάιο και τον Ιούνιο.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Rolf Habben Jansen, CEO της Hapag-Lloyd, ανέφερε ότι οι μεγάλες απώλειες στη ζήτηση θα αντισταθμιστούν από το πολύ χαμηλό βιβλίο παραγγελιών, αλλά και από τη μείωση της προσφοράς που προέρχεται από τα πλοία που αποσύρονται από την αγορά για την εγκατάσταση scrubbers. Υπογράμμισε επίσης ότι o παροπλισμός πλοίων που επιλέγουν πολλές εταιρείες εν μέσω κρίσης μειώνει το διαθέσιμο τονάζ.
«Θα μειώσουμε το capacity μας κατά 4% έως 6% φέτος, έχουμε αυτή την ευελιξία», ανέφερε ο κ. Jansen και πρόσθεσε ότι στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι τα πλοία της Hapag-Lloyd δεν ταξιδεύουν μισοάδεια, που σημαίνει ότι το κόστος ανά container διπλασιάζεται.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τον οικονομικό απολογισμό της γερμανικής εταιρείας το α΄ τρίμηνο, κατέγραψε καθαρά κέρδη $27 εκατ. έναντι 109 το Q1 του 2019, ενώ τα κέρδη προ φόρων και τόκων ανήλθαν σε $176 εκατ. έναντι $243 εκατ. το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι. «Παρά την πανδημία του κορονοϊού, ξεκινήσαμε σχετικά καλά τη χρονιά», επισήμανε ο CEO της εταιρείας.
Φωτό: Son Vu Tran/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ