
Οι εισαγωγές πετρελαίου της Κίνας αυξήθηκαν κατά 4,5% τον περασμένο Μάρτιο σε σχέση με τον ίδιο μήνα το 2019, καθώς τα εγχώρια διυλιστήρια έσπευσαν να αποθηκεύσουν μεγάλες ποσότητες μαύρου χρυσού προκειμένου να εκμεταλλευτούν τις χαμηλές τιμές.
Πιο συγκεκριμένα, ο μεγαλύτερος εισαγωγέας αργού πετρελαίου του κόσμου εισήγαγε τον Μάρτιο 41,1 εκατ. τόνους πετρελαίου, αριθμός που αντιστοιχεί σε 9,68 εκατ. βαρέλια/ημέρα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του General Administration of Customs.
Οι εισαγωγές του Μαρτίου κινήθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με τον μέσο όρο εισαγωγών των 10,47 εκατ. βαρελιών/ημέρα για το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου, δεδομένου ότι οι απαγορεύσεις στις μετακινήσεις λόγω πανδημίας ήταν αρκετά αυστηρότερες τον Μάρτιο. Αναφορικά με τις κινεζικές εισαγωγές πετρελαίου το α΄ τρίμηνο, αυτές σημείωσαν άνοδο 5% συγκριτικά με το α΄ τρίμηνο του 2019, στους 127,19 εκατ. τόνους ή 10,2 εκατ. βαρέλια/ημέρα.
Δημοσίευμα του Reuters αναφέρει ότι, παρά τη γενικότερη αβεβαιότητα που δημιουργεί ο Covid-19, πολλά ανεξάρτητα διυλιστήρια της Κίνας, γνωστά και ως «teapots», άρχισαν να αυξάνουν σταδιακά την παραγωγή τους από τον Μάρτιο, καθώς ο πόλεμος τιμών μεταξύ Σαουδικής Αραβίας και Ρωσίας είχε ως απόρροια την αύξηση για τα περιθώρια κέρδους τους.
Η εγχώρια ζήτηση για πετρέλαιο έχει αρχίσει σταδιακά να αυξάνεται, καθώς στην Κίνα η οικονομική δραστηριότητα επιστρέφει αργά αλλά σταθερά. Αναλυτές ωστόσο θεωρούν ότι φέτος δύσκολα θα αποφευχθεί μια καθίζηση της κινεζικής ζήτησης της τάξεως του 19,1%, η οποία αποτελεί και τη μεγαλύτερη από το 2004.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ