
Η Ευρωπαϊκή Ένωση ελπίζει σε αποκλιμάκωση των εμπορικών διενέξεων με τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά, ταυτόχρονα, επιθυμεί η Ουάσιγκτον να μειώσει τους δασμούς στις εισαγωγές χάλυβα ή έστω να προβεί σε μια παρόμοια κίνηση καλής θέλησης.
Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ ΕΕ και ΗΠΑ συνεχίζονται προκειμένου να κατευναστεί το κακό κλίμα των προηγούμενων μηνών. Ευρωπαίος αξιωματούχος, επικεφαλής για τις συζητήσεις εκ μέρους της ΕΕ, δήλωσε ότι, αν και η άλλη πλευρά εμφανίζεται ανοιχτή στις συζητήσεις, οι Βρυξέλλες επιμένουν πως η οποιαδήποτε συμφωνία θα πρέπει να είναι αμοιβαία επωφελής.
Ο επίτροπος Εμπορίου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο Ιρλανδός Phil Hogan, θα μεταβεί στην Ουάσιγκτον στις 16 Μαρτίου, προκειμένου να ενισχύσει τις συνομιλίες και να προσπαθήσει να κατευνάσει τις ανησυχίες για την επιβολή δασμών στην εισαγωγή ευρωπαϊκών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, απόφαση την οποία ανανέωσε τον προηγούμενο μήνα ο Ντόναλντ Τραμπ.
Τον Ιούλιο του 2018, ο Αμερικανός πρόεδρος συμφώνησε να μην επιβληθούν δασμοί στις εισαγωγές ευρωπαϊκών αυτοκινήτων και η Ευρωπαϊκή Ένωση, ως αντιστάθμισμα, προέβη σε αύξηση των εισαγωγών σόγιας, LNG και βοδινού κρέατος από τις ΗΠΑ.
«Η αίσθηση που υπάρχει στο Ευρωκοινοβούλιο είναι ότι έχουμε κάνει πολλές παραχωρήσεις έως τώρα και πλέον είναι σειρά και της άλλης πλευράς να κάνει αντίστοιχες κινήσεις», δήλωσε ο Bernd Lange, επικεφαλής της επιτροπής εμπορίου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. «Ναι, επιθυμούμε να συνομιλούμε, αλλά θέλουμε να δούμε και ένα βήμα, π.χ. μια μείωση στους δασμούς του χάλυβα ή κάτι άλλο», συνέχισε ο Γερμανός πολιτικός και κατέληξε λέγοντας ότι «οποιοδήποτε μνημόνιο συνεργασίας ή μια μίνι συμφωνία εμπορίου θα πρέπει να είναι επωφελή και για τις δύο πλευρές».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ