
Στην ανακοίνωση των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων της προέβη η Frontline Ltd. Η εταιρεία-κολοσσός πέτυχε τα υψηλότερα κέρδη των τελευταίων 11 ετών σε επίπεδο τριμήνου.
Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε $338 εκατ. το τελευταίο τρίμηνο του έτους ($217,1 εκατ. το 2018), ενώ στο σύνολο του 2019 ο κύκλος εργασιών έφτασε τα $957,3 εκατ. ($742,3 εκατ. το 2018). Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε $140 εκατ. για το έτος και $108,9 εκατ. για το Q4.
Η Frontline πέτυχε υψηλότερες τιμές ναύλων στη spot αγορά, ιδίως κατά το τελευταίο τέταρτο του 2019, καθώς στα VLCC το TCE ανήλθε σε $58.000, στα Suezmax στα $38.200 και στα LR2 τα $29.800.
Οι εκτιμήσεις της εταιρείας για το πρώτο τρίμηνο του 2020 αναφέρουν ακόμα υψηλότερους ναύλους, καθώς, με βάση τις προσυμφωνημένες τιμές (για το 83% των ημερών), το TCE για τα VLCC ανέρχεται σε $90.300, στα Suezmax στα $71.900 και στα LR2 στα $36.300 (με κλεισμένα συμβόλαια για το 75% και 72% των ημερών αντίστοιχα).
Ο Robert Hvide Macleod, CEO της Frontline, σχολίασε ότι «η ικανότητα της Frontline να δημιουργεί ισχυρά κέρδη αποδείχτηκε από τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου, ως αποτέλεσμα των υψηλότερων κερδών από το 2008. Ωστόσο, εξαιτίας του κορονοϊού, διαπιστώνουμε μια βραχυπρόθεσμη κάμψη στη ζήτηση πετρελαίου, ιδιαίτερα στην Κίνα. Δεν μπορούμε να προβλέψουμε τη διάρκεια αυτής της κατάστασης, αλλά η πολύ καλή θέση της Frontline στην αγορά μάς κάνει να αισιοδοξούμε για όταν παρέλθει αυτή η συγκυρία […]».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ