
H αβεβαιότητα αναφορικά με την ασφάλεια αλλά και τα υψηλά κόστη παραγωγής ενέργειας είναι πιθανό να οδηγήσουν σε μειώσεις της παραγωγής πετρελαίου της Νιγηρίας έως και 35% σε ορίζοντα δεκαετίας, εάν δεν πραγματοποιηθούν μεταρρυθμίσεις στην αφρικανική χώρα.
Τα παραπάνω αναφέρει σε νέα έρευνά της η Wood Mackenzie, προσθέτοντας ότι εταιρείες από το εξωτερικό αντιμετωπίζουν σημαντικές καθυστερήσεις όταν αποφασίζουν να επενδύσουν στον ενεργειακό κλάδο της χώρας. H εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών τονίζει ότι τουλάχιστον τρία υπεράκτια πεδία άντλησης πετρελαίου βαθέων υδάτων, τα οποία μπορούν να παράγουν έσοδα έως και $2 δισ. ετησίως για το νιγηριανό κράτος, είναι πιθανό να καθυστερήσουν,
καθώς εταιρείες επιλέγουν να επενδύσουν σε χώρες με πιο ευνοϊκό επενδυτικό περιβάλλον.
«Η Νιγηρία θα εισέλθει σε μια απότομη μείωση της παραγωγής πετρελαίου και, προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά της, είναι απαραίτητο να αναπτύξει επιπλέον πεδία», αναφέρει ο Lennert Koch, αναλυτής του οίκου Wood Mackenzie.
Ο ίδιος τονίζει στο Reuters ότι, χωρίς τα τρία αυτά σημαντικά πεδία, η παραγωγή της αφρικανικής χώρας είναι πιθανό να υποχωρήσει κατά 35% την επόμενη δεκαετία.
Να σημειωθεί ότι η Νιγηρία αποτελεί τον κορυφαίο εξαγωγέα πετρελαίου της αφρικανικής ηπείρου, με την παραγωγή της να ανέρχεται σε 2 εκατ. βαρέλια/ημέρα, ενώ ο μαύρος χρυσός αντιπροσωπεύει το 90% των εσόδων από ξένο συνάλλαγμα. Ωστόσο, όπως προκύπτει από την έρευνα της Wood Mackenzie, θα χρειαστούν σημαντικές μεταρρυθμίσεις προκειμένου η χώρα να κερδίσει εκ νέου την εμπιστοσύνη επενδυτών και κατά συνέπεια ο κλάδος της ενέργειας να μη συρρικνωθεί.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η CEVA Logistics ανακοίνωσε στις 15 Δεκεμβρίου την υπογραφή συμφωνίας αγοράς μετοχών για την απόκτηση του 100% του Fagioli Group, που επίσης δραστηριοποιείται στα…

Σε τροχιά «στρατοσφαιρικής» ανόδου κινείται η αγορά του χαλκού, σύμφωνα με το CNBC, με τις τιμές spot στο London Metals Exchange (LME) να καταγράφουν…

Tη συμφωνία της για την απόκτηση της σκανδιναβικής ναυλομεσιτικής εταιρείας Grieg Shipbrokers ανακοίνωσε η SSY. Η Grieg Shipbrokers, η οποία θα ενταχθεί στην SSY…

Την υλοποίηση επένδυσης ύψους $7,4 δισ. για την κατασκευή μονάδας χυτηρίου (smelter) στις ΗΠΑ δρομολογεί η Korea Zinc, ούτως ώστε να παράγει κρίσιμα μέταλλα…

Η σόγια αναδεικνύεται σε έναν εκ των κρισιμότερων ρυθμιστών ζήτησης για τη ναυτιλία χύδην ξηρού φορτίου και ειδικότερα για τα Kamsarmaxes που εξυπηρετούν τα…

Σε επίπεδα-ρεκόρ για τη μετά Covid εποχή κλείνει το 2025 για τη ναυλαγορά των containerships, με τη ζήτηση να παραμένει ισχυρή σε όλες τις…

Την επίσημη προσθήκη του δεξαμενόπλοιου «Geneva Star» στον στόλο της Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, σηματοδότησε η τελετή ονοματοδοσίας που πραγματοποιήθηκε…

Όταν ο Αμερικανός Πρόεδρος, Ντόναλντ Τραμπ, εξήγγειλε στις 2 Απριλίου σαρωτικούς «ανταποδοτικούς» δασμούς στα εισαγόμενα προϊόντα στις ΗΠΑ προκάλεσε σοκ και δέος στις περισσότερες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ