
H αβεβαιότητα αναφορικά με την ασφάλεια αλλά και τα υψηλά κόστη παραγωγής ενέργειας είναι πιθανό να οδηγήσουν σε μειώσεις της παραγωγής πετρελαίου της Νιγηρίας έως και 35% σε ορίζοντα δεκαετίας, εάν δεν πραγματοποιηθούν μεταρρυθμίσεις στην αφρικανική χώρα.
Τα παραπάνω αναφέρει σε νέα έρευνά της η Wood Mackenzie, προσθέτοντας ότι εταιρείες από το εξωτερικό αντιμετωπίζουν σημαντικές καθυστερήσεις όταν αποφασίζουν να επενδύσουν στον ενεργειακό κλάδο της χώρας. H εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών τονίζει ότι τουλάχιστον τρία υπεράκτια πεδία άντλησης πετρελαίου βαθέων υδάτων, τα οποία μπορούν να παράγουν έσοδα έως και $2 δισ. ετησίως για το νιγηριανό κράτος, είναι πιθανό να καθυστερήσουν,
καθώς εταιρείες επιλέγουν να επενδύσουν σε χώρες με πιο ευνοϊκό επενδυτικό περιβάλλον.
«Η Νιγηρία θα εισέλθει σε μια απότομη μείωση της παραγωγής πετρελαίου και, προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά της, είναι απαραίτητο να αναπτύξει επιπλέον πεδία», αναφέρει ο Lennert Koch, αναλυτής του οίκου Wood Mackenzie.
Ο ίδιος τονίζει στο Reuters ότι, χωρίς τα τρία αυτά σημαντικά πεδία, η παραγωγή της αφρικανικής χώρας είναι πιθανό να υποχωρήσει κατά 35% την επόμενη δεκαετία.
Να σημειωθεί ότι η Νιγηρία αποτελεί τον κορυφαίο εξαγωγέα πετρελαίου της αφρικανικής ηπείρου, με την παραγωγή της να ανέρχεται σε 2 εκατ. βαρέλια/ημέρα, ενώ ο μαύρος χρυσός αντιπροσωπεύει το 90% των εσόδων από ξένο συνάλλαγμα. Ωστόσο, όπως προκύπτει από την έρευνα της Wood Mackenzie, θα χρειαστούν σημαντικές μεταρρυθμίσεις προκειμένου η χώρα να κερδίσει εκ νέου την εμπιστοσύνη επενδυτών και κατά συνέπεια ο κλάδος της ενέργειας να μη συρρικνωθεί.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ