
Αυξημένα κόστη έως και 30% θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι διαχειρίστριες εταιρείες, τα πλοία των οποίων διέρχονται από τη Διώρυγα του Παναμά, μετά την πρόσφατη απόφαση των Αρχών της Διώρυγας για αύξηση των τελών στο πλαίσιο του «Canal Authority 2020 Tolls Modification».
Τα ανωτέρω σημειώνει το International Chamber of Shipping (ICS) σε ανακοίνωσή του, τονίζοντας ότι, συνδυαστικά, τα τέλη διέλευσης από το Κανάλι του Παναμά θα μπορούσαν να επιφέρουν σημαντική αύξηση των δαπανών για τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Υπενθυμίζεται ότι από το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου είναι σε ισχύ το «Freshwater Charge» ενώ στις 15 Απριλίου τίθεται σε ισχύ ένα νέο τέλος.
«Η βιομηχανία ήδη πλήττεται από αυξημένα κόστη τόσο λόγω του κορονοϊού όσο και λόγω της εφαρμογής του κανονισμού του ΙΜΟ», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Guy Platten, γενικός γραμματέας του ICS. Ως εκ τούτου, προσθέτει, δεν είναι η κατάλληλη στιγμή η Διώρυγα του Παναμά να ασκήσει επιπλέον «βάρη» τόσο στη βιομηχανία όσο και στην παγκόσμια οικονομία.
«Αυξημένα κόστη σε ένα τέτοιο εύρος χωρίς την απαραίτητη προειδοποίηση ασκούν επιπλέον πίεση στη ναυτιλιακή βιομηχανία, σε μια περίοδο όπου μας ζητείται να επενδύσουμε σε ένα μέλλον προς χαμηλές εκπομπές», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του κ. Platten.
Τέλος ο γ.γ. του ICS παροτρύνει την Αρχή της Διώρυγας του Παναμά να αναβάλει τις αυξήσεις των τελών, προκειμένου η βιομηχανία να προετοιμαστεί καλύτερα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ