
Η ταχεία άνοδος των κρουσμάτων του νέου κορονοϊού και η αύξηση των θανάτων έχουν προκαλέσει την ανησυχία και την κινητοποίηση όλων των κρατών παγκοσμίως. Αν και o Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας είναι κατά της επιβολής περιορισμών των ταξιδιών, αρκετές χώρες έχουν εκδώσει ταξιδιωτικές οδηγίες που αποθαρρύνουν τα ταξίδια στην Κίνα. Ταυτόχρονα, αρκετές αεροπορικές εταιρείες έχουν προχωρήσει σε ακυρώσεις πτήσεων.
Ο 2019-nCoV έχει προκαλέσει σοβαρά προβλήματα και σε δύο κρουαζιερόπλοια, τα οποία τέθηκαν σε καραντίνα, εγκλωβίζοντας επί των πλοίων περισσότερους από 5.000 επιβάτες και προσωπικό. Πρόκειται για τα κρουαζιερόπλοια «Diamond Princess» και «World Dream». Το πρώτο κρουαζιερόπλοιο μπήκε σε καραντίνα έπειτα από κρούσμα κορονοϊού σε ηλικιωμένο ασθενή. Πλέον τα κρούσματα έχουν ξεπεράσει τα 130, ενώ ακόμη δεν είναι βέβαιο εάν θα παραταθεί η δεκαπενθήμερη καραντίνα. Το «Diamond Princess» παραμένει αγκυροβολημένο στο λιμάνι της πόλης Γιοκοχάμα στην Ιαπωνία. Το δεύτερο κρουαζιερόπλοιο τέθηκε σε καραντίνα στο λιμάνι του Χονγκ Κονγκ, καθώς υπήρχαν ενδείξεις ότι μέλη του προσωπικού είχαν μολυνθεί με τον νέο κορονοϊό σε προηγούμενο ταξίδι.
Ευτυχώς, μετά τη διενέργεια των απαραίτητων διαγνωστικών τεστ, οι επιβάτες πήραν την άδεια να αποβιβαστούν, αν και 468 εξ αυτών υποχρεώθηκαν να παραμείνουν σε καραντίνα είτε στις οικίες τους είτε σε ξενοδοχεία είτε σε ειδικές κυβερνητικές δομές. Όσον αφορά το «Diamond Princess», οι ιαπωνικές αρχές καταβάλλουν προσπάθειες ώστε να γίνουν οι απαραίτητοι διαγνωστικοί έλεγχοι και να παρασχεθεί ιατρική φροντίδα σε όσους το χρειάζονται. Η κατάσταση θεωρείται ιδιαίτερα δύσκολη, καθώς σημειώνεται έλλειψη φαρμάκων για αρκετούς επιβάτες με προβλήματα υγείας. Οι επιβάτες περνούν τον περισσότερο χρόνο στην καμπίνα τους, ενώ ο χρόνος που επιτρέπεται να βγαίνουν έξω είναι περιορισμένος και γίνεται βάσει προτεραιότητας. Προτεραιότητα δίνεται στους επιβάτες που δεν διαθέτουν καμπίνες με παράθυρα.
Φωτό: Franck Robichon/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο Ευρωπαίος Επίτροπος Μεταρρυθμίσεων Ραφαέλε Φίττο και ο Ευρωπαίος Επίτροπος Μεταφορών και Τουρισμού Απόστολος Τζιτζικώστας παρουσίασαν την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου το σχέδιο της Κομισιόν…

Συμφωνία για συμμετοχή της ExxonMobil με μερίδιο 60 % στην Κοινοπραξία Energean – Helleniq Energy που έχει τα δικαιώματα έρευνας υδρογονανθράκων στο «οικόπεδο 2»…

Η αμερικανική κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες Τετάρτη 5 Νοεμβρίου ότι θα απαιτήσει από τις εταιρείες αεροπορικών μεταφορών να περικόψουν τις πτήσεις από αύριο Παρασκευή 7…

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο «STEROPE», με στόχο την ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής για την παραγωγή καθαρών καυσίμων από βιομηχανικές εκπομπές CO2,…

Μετά την πρόσφατη «ανακωχή» ΗΠΑ-Κίνας και την απόφαση αναστολής των αμοιβαίων λιμενικών τελών στις 30 Οκτωβρίου για ένα έτος, τα σημάδια για τα bulk…

Ο Όμιλος AKTOR και η ΔΕΠΑ Εμπορίας, όπως ανακοίνωσαν, προχώρησαν στη σύσταση της εταιρείας ATLANTIC – SEE LNG TRADE Α.Ε., η οποία έχει ως…

H ταχεία μετατροπή της τεχνολογικής και βιομηχανικής υποδομής της Αυστραλίας στον τομέα των υποβρύχιων ρομποτικών συστημάτων επιβεβαιώνεται από την Anduril. Συγκεκριμένα, στο Σίδνεϊ άνοιξε…

Το νέο υπερσύγχρονο σύστημα φωτισμού CoeLux, το οποίο δημιουργεί την αίσθηση του φυσικού φωτισμού με στόχο τη βελτίωση της εύθραυστης ψυχολογίας των παιδιών με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ