
Tα κινεζικά διυλιστήρια δύσκολα θα αυξήσουν την παραγωγή αποθειωμένων καυσίμων λόγω απουσίας υποδομών, παρά την πρόσφατη απόφαση της κυβέρνησης για φοροαπαλλαγές με σκοπό την ενίσχυση της παραγωγής.
Η έλλειψη προσφοράς από κινεζικής πλευράς κατ’ επέκταση σημαίνει ότι η χώρα δεν θα είναι σε θέση να καλύψει τη μεγάλη περιφερειακή ζήτηση για καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο ελέω των κανονισμών του ΙΜΟ.
Εμπειρογνώμονες και κύκλοι της αγοράς σημειώνουν στο Reuters ότι ο ασιατικός γίγαντας θα πρέπει άμεσα να προβεί σε αναβαθμίσεις στις υφιστάμενες υποδομές του για την παραγωγή και τον ανεφοδιασμό πλοίων με VLSFO.
Μάλιστα, υψηλόβαθμα στελέχη της Sinopec τονίζουν ότι θα χρειαστούν κατ’ ελάχιστο τρεις μήνες προκειμένου να προστεθούν νέες εγκαταστάσεις και να προσαρμοστεί η παραγωγή VLSFO στα δεδομένα της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Προσώρας η χώρα εισάγει καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,5% από τη Σιγκαπούρη και τη Νότια Κορέα, ενώ η εγχώρια παραγωγή της προορίζεται κυρίως για να δοκιμαστεί στην αγορά.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι Sinopec και China National Petroleum Corp. (CNPC) συνδυαστικά έχουν παραγωγική ικανότητα περί τους 14 εκατ. τόνους VLSFO ετησίως, ενώ άλλα κινεζικά διυλιστήρια μπορούν να προσθέσουν στον αριθμό αυτό 4 εκατ. τόνους.
Φωτό: Unsplash/Joshua Rawson Harris
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η εισαγωγή λειτουργιών τηλεχειρισμού (Remote Control Functions) σε μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης πετρελαίου (FPSO) αποτελεί μια από τις πλέον καινοτόμες κατευθύνσεις ψηφιακού εκσυγχρονισμού…

Μια από τις πιο κρίσιμες διπλωματικές συναντήσεις των τελευταίων μηνών για το Ουκρανικό θα πραγματοποιηθεί σήμερα το απόγευμα στο Λονδίνο παρουσία του προέδρου της…

Σε δίωξη κατά οκτώ ναυτιλιακών εταιρειών προέβη η Επιτροπή Ανταγωνισμού (Επιτροπή) της Νότιας Αφρικής. Οι οκτώ εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι οι: Maersk South Africa…

Η πρόσφατη επιχειρησιακή επιτυχία της World Fuel Services, μέλους του ομίλου World Kinect, αναδεικνύει πώς οι προηγμένες τεχνολογίες βιοκαυσίμων μπορούν να μεταμορφώσουν το ενεργειακό…

Οι παραγγελίες bulk carriers το 2025 διαφαίνονται λιγοστές καθώς η χρονιά πλησιάζει στο τέλος της. Σύμφωνα με δεδομένα της BIMCO, το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2025…

Ανεξάρτητα από τον κατευνασμό των εντάσεων στην Ερυθρά Θάλασσα, η επιστροφή στην –προ δύο ετών– κανονικότητα στη Διώρυγα του Σουέζ δεν είναι υλοποιήσιμη εντός…

Μια στρατηγική σύμπραξη, που φιλοδοξεί να θέσει σε νέες βάσεις το μέλλον της αμερικανικής ναυπηγικής βιομηχανίας, προωθεί ο νοτιοκορεατικός κολοσσός HD Hyundai, σύμφωνα με…

Σε μια κίνηση δομικού ανασχηματισμού προχωρά ο κολοσσός εξόρυξης Rio Tinto, σύμφωνα με το Reuters, με τον CEO Simon Trott να παρουσιάζει ένα φιλόδοξο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ