
Tα κινεζικά διυλιστήρια δύσκολα θα αυξήσουν την παραγωγή αποθειωμένων καυσίμων λόγω απουσίας υποδομών, παρά την πρόσφατη απόφαση της κυβέρνησης για φοροαπαλλαγές με σκοπό την ενίσχυση της παραγωγής.
Η έλλειψη προσφοράς από κινεζικής πλευράς κατ’ επέκταση σημαίνει ότι η χώρα δεν θα είναι σε θέση να καλύψει τη μεγάλη περιφερειακή ζήτηση για καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο ελέω των κανονισμών του ΙΜΟ.
Εμπειρογνώμονες και κύκλοι της αγοράς σημειώνουν στο Reuters ότι ο ασιατικός γίγαντας θα πρέπει άμεσα να προβεί σε αναβαθμίσεις στις υφιστάμενες υποδομές του για την παραγωγή και τον ανεφοδιασμό πλοίων με VLSFO.
Μάλιστα, υψηλόβαθμα στελέχη της Sinopec τονίζουν ότι θα χρειαστούν κατ’ ελάχιστο τρεις μήνες προκειμένου να προστεθούν νέες εγκαταστάσεις και να προσαρμοστεί η παραγωγή VLSFO στα δεδομένα της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Προσώρας η χώρα εισάγει καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,5% από τη Σιγκαπούρη και τη Νότια Κορέα, ενώ η εγχώρια παραγωγή της προορίζεται κυρίως για να δοκιμαστεί στην αγορά.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι Sinopec και China National Petroleum Corp. (CNPC) συνδυαστικά έχουν παραγωγική ικανότητα περί τους 14 εκατ. τόνους VLSFO ετησίως, ενώ άλλα κινεζικά διυλιστήρια μπορούν να προσθέσουν στον αριθμό αυτό 4 εκατ. τόνους.
Φωτό: Unsplash/Joshua Rawson Harris
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με το πόδι στο… φρένο είναι οι παραγγελίες πλοίων τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2025, με το επενδυτικό ενδιαφέρον να είναι μειωμένο φέτος σε…
Στο πλαίσιο της σύμβασης που έχει συνάψει με την BC Ferries, η Damen Shipyards Group επέλεξε την Corvus Energy για την προμήθεια συστημάτων αποθήκευσης…
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Τασούλας τέλεσε τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος της Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη, Ιδρύτριας του Σωματείου «Ελπίδα – Σύλλογος Φίλων Παιδιών με…
Ένα σημαντικό ορόσημο επιτεύχθηκε για τη ναυτιλία και την ενεργειακή μετάβαση αυτής. Ειδικότερα, όπως αναφέρει ανακοίνωση της A.P. Moller-Maersk, με την παράδοση του «Axel…
Η εκλογική επιτροπή στη Νότια Κορέα ανακήρυξε επίσημα σήμερα τον Lee Jae-myung νέο Πρόεδρο, μετά τη νίκη του στις χθεσινές πρόωρες προεδρικές εκλογές, τις…
Στον στόλο της Thenamaris προστέθηκε και επίσημα το νεότευκτο Aframax tanker «Seawish». Το πλοίο παραδόθηκε στην εταιρεία από το κινεζικό ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding.…
Σε ιστορικό υψηλό ανήλθαν, τους πρώτους πέντε μήνες του 2025, οι διελεύσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από τη Διώρυγα του Παναμά. Ειδικότερα, από τα locks…
Πτώση κατά 4,3% κατέγραψαν οι εξαγωγές LNG από τις ΗΠΑ τον Μάιο, σε σχέση με τον όγκο εξαγωγών του Απριλίου. Συγκεκριμένα, οι εξαγωγές LNG…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ