
Η επέκταση του επιβατικού λιμένα Πειραιά ώστε να δημιουργηθούν 2 θέσεις για πρόσδεση κρουαζιεροπλοίων «νέας γενιάς», μήκους μεγαλύτερου των 280 μέτρων και δυναμικότητας 2.500 επιβατών, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη με εκπροσώπους του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς. Πρόκειται για έργο ύψους 120 εκατ. ευρώ το οποίο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης μέσω του Άξονα Προτεραιότητας 7 του ΠΕΠ Αττικής 2014-2020.
Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Θάνος Λιάγκος, Μέλος Δ.Σ. ΟΛΠ εκπροσωπώντας τη Διοίκηση της ΟΛΠ Α.Ε., ο Χ. Γερακαράκης Διευθυντής Έργων ΟΛΠ Α.Ε., ο Προϊστάμενος της Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Αττικής Δ. Δρόσης και υπηρεσιακά στελέχη της Περιφέρειας.
Με βάση τις σχετικές εκτιμήσεις, οι εργασίες κατασκευής θα ξεκινήσουν το Φεβρουάριο του 2020 με χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης 32 μήνες.
Με αφορμή τη συνάντηση, ο Περιφερειάρχης Αττικής επισήμανε ότι δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα σε έργα που εξασφαλίζουν την αναπτυξιακή επανεκκίνηση στην Αττική και δημιουργούν νέες προοπτικές σε σημαντικούς πυλώνες της Ελληνικής Οικονομίας όπως είναι η κρουαζιέρα.
Τι περιλαμβάνει το έργο
Το έργο, προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, αφορά στην επέκταση του επιβατικού λιμένα Πειραιά προς τα νότια, ώστε να δημιουργηθούν 2 θέσεις για πρόσδεση κρουαζιερόπλοιων «νέας γενιάς» μήκους μεγαλύτερου των 280μ. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή επέκτασης συνολικού εμβαδού 150.000 τμ καθώς και των απαιτούμενων δικτύων απορροής υδάτων, οπτικών ινών και παροχής ρεύματος και νερού.
Φωτό: Γιώργος Χρηστάκης/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ