
Η Σομαλία είναι αντιμέτωπη με το χειρότερο ξέσπασμα «επιδρομών» της ακρίδας της έρημου (Desert Locust) τα τελευταία 25 χρόνια. Το συγκεκριμένο είδος ακρίδας θεωρείται από τα πιο επιβλαβή και επικίνδυνα για τις αγροτικές καλλιέργειες, καθώς πρόκειται για πολυφάγα έντομα, με τη δυνατότητα να πετούν σε μεγάλες αποστάσεις (ακόμα και 100 χλμ. την ημέρα) και να καταναλώνουν το βάρος τους σε τροφή καθημερινά. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι, κατά μέσο όρο, ένα σμήνος ακρίδων αυτού του είδους καταστρέφει καλλιέργειες που θα κάλυπταν τις διατροφικές ανάγκες 2.500 ανθρώπων για ένα έτος.
Σύμφωνα με τη Διεθνή Οργάνωση Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών, εκτός από τη Σομαλία, απειλούνται σοβαρά και καλλιέργειες σε ανατολικές περιοχές της Αιθιοπίας. Ταυτόχρονα, υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να επηρεαστούν και άλλες χώρες, όπως η Ερυθραία, η Κένυα και το Τζιμπουτί.
Μέχρι στιγμής περισσότερα από 700.000 στρέμματα στη Σομαλία έχουν καταληφθεί από την ακρίδα της ερήμου.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ