
Τα ιαπωνικά ναυπηγεία φαίνεται πως ακολουθούν τις τάσεις των αντίστοιχων της Κίνας και της Νότιας Κορέας, καθώς Imabari Shipbuilding και Japan Marine United (JMU) ήρθαν σε συμφωνία για τη συγχώνευσή τους.
Πιο συγκεκριμένα, το 30% της JMU θα περιέλθει στην κατοχή της Imabari Shipbuilding, μέσω της απόκτησης νέων μετοχών της πρώτης, έως τα τέλη Μαρτίου του 2020. Τα δύο ναυπηγεία αντιπροσωπεύουν το 40% της ναυπηγικής δραστηριότητας στην Ιαπωνία, ενώ το συνδυασμένο μερίδιό τους στην παγκόσμια αγορά αγγίζει το 10%.
Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα εγκαινιάστηκε ο κρατικός ναυπηγικός όμιλος China Shipbuilding Group, το νέο σχήμα που προέκυψε από τη συγχώνευση των China State Shipbuilding Co. (CSSC) και China Shipbuilding Industry Co., ενώ την περασμένη άνοιξη Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd. (DSME) και Hyundai Heavy Industries (ΗΗΙ) συμφώνησαν τη συνένωσή τους δημιουργώντας τον μεγαλύτερο ναυπηγικό όμιλο στον κόσμο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ