
Η Safe Bulkers Inc. ανακοίνωσε τα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα για το εννιάμηνο του 2019, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία κινήθηκε σταθεροποιητικά σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, διατηρώντας τις θετικές επιδόσεις τόσο στις ημέρες χρήσης του στόλου (fleet utilization) όσο και στο Time Charter Equivalent.
Αναλυτικότερα, το τρίτο τρίμηνο του έτους ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $50,7 εκατ., υψηλότερα κατά 1% σε σχέση με πέρυσι ($50,1 εκατ.), ενώ στο εννιάμηνο οι πωλήσεις έφτασαν τα $144,5 εκατ. έναντι $140,6 εκατ. το εννιάμηνο του 2018. Τα EBITDA ανήλθαν σε $24,5 εκατ. το τρίμηνο και $70,3 εκατ. στο εννιάμηνο ($27,5 εκατ. και $73,4 εκατ. αντίστοιχα το 2018), κυρίως λόγω αυξημένου κόστους επισκευής και συντήρησης για τέσσερα πλοία, έναντι δύο πλοίων πέρυσι.
Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $12.513 –στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με πέρυσι ($12.833 το 2018)–, ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 97,7%. Η ρευστότητα της εταιρείας φτάνει τα $92,8 εκατ.
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο πρόεδρος της εταιρείας, Λουκάς Μπαρμπαρής, ανέφερε ότι «το τρίτο τρίμηνο του 2019 πετύχαμε ναυλώσεις σε υψηλότερες τιμές σε σχέση με το πρώτο μισό του έτους, καταφέρνοντας κερδοφόρα αποτελέσματα, παρά το ότι ορισμένα πλοία μας δέχονταν τις απαραίτητες μετασκευές scrubber. Παραμένουμε πιστοί σε επενδύσεις με περιβαλλοντικό πρόσημο […] προκειμένου να προσαρμοστούμε στους περιορισμούς του sulphur cap».
Η Safe Bulkers διαχειρίζεται στόλο 41 πλοίων ξηρού φορτίου, με μέσο όρο ηλικίας τα 9,08 έτη, (14 Panamax, 10 Kamsarmax, 13 Post-Panamax και 4 Capesize), συνολικής χωρητικότητας 3,78 εκατ. dwt, ενώ το πρώτο μισό του 2020 θα παραλάβει ακόμα ένα Post-Panamax.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ