
Νέος πρόεδρος της ECSA εξελέγη ο κ. Claes Berglund, στη Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου που διεξήχθη στην Αθήνα. Στη θέση του αντιπροέδρου εξελέγη ο κ. Φίλιππος Φιλής.
Ο μέχρι πρότινος αντιπρόεδρος κ. Berglund θα αντικαταστήσει τον κ. Πάνο Λασκαρίδη ‒η θητεία του οποίου λήγει στις 31/12/2019‒ στην προεδρία της ECSA για τα επόμενα δύο χρόνια.
Ο κ. Claes Berglund είναι διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων της Stena AB, ενώ υπηρετεί τον ναυτιλιακό κλάδο εδώ και δεκαπέντε χρόνια. Προηγουμένως απασχολήθηκε επί δώδεκα έτη σε εταιρείες οδικών μεταφορών και logistics. Είναι, επίσης, αξιωματικός του Βασιλικού Ναυτικού της Σουηδίας.
Ο κ. Φίλιππος Φιλής, ο οποίος διαδέχεται τον κ. Berglund στη θέση του αντιπροέδρου της ECSA, είναι ιδρυτής της Lemissoler και Managing Director της εταιρείας από την ίδρυσή της, το 1996, όπως επίσης πρόεδρος του Κυπριακού Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου. Στο παρελθόν υπήρξε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (ICS).
Στις πρώτες του δηλώσεις, ο νέος πρόεδρος της ECSA ανέφερε ότι «το μέλλον της ναυτιλίας είναι λαμπρό, διότι αφενός ο κλάδος μας έχει βαθιά γνώση και εξειδίκευση, αφετέρου κοιτάμε πάντα μπροστά, έτοιμοι να καινοτομούμε, ενώ σκοπός μας είναι να καταστεί η ναυτιλιακή βιομηχανία ο κυριότερος οδηγός της ευρωπαϊκής οικονομίας».
Ο κ. Φιλής, από την πλευρά του, σημείωσε ότι «η ευρωπαϊκή ναυτιλία υπήρξε ένα μεγάλο success story. Είναι δουλειά μας στην ECSA να συνεχίσουμε αυτή την επιτυχία, μέσω μιας στενής σχέσης με τη νέα Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωκοινοβούλιο, τις κυβερνήσεις των χωρών-μελών της ΕΕ, αλλά και όλους τους εταίρους μας στη ναυτιλία».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ