
Νέος πρόεδρος της ECSA εξελέγη ο κ. Claes Berglund, στη Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου που διεξήχθη στην Αθήνα. Στη θέση του αντιπροέδρου εξελέγη ο κ. Φίλιππος Φιλής.
Ο μέχρι πρότινος αντιπρόεδρος κ. Berglund θα αντικαταστήσει τον κ. Πάνο Λασκαρίδη ‒η θητεία του οποίου λήγει στις 31/12/2019‒ στην προεδρία της ECSA για τα επόμενα δύο χρόνια.
Ο κ. Claes Berglund είναι διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων της Stena AB, ενώ υπηρετεί τον ναυτιλιακό κλάδο εδώ και δεκαπέντε χρόνια. Προηγουμένως απασχολήθηκε επί δώδεκα έτη σε εταιρείες οδικών μεταφορών και logistics. Είναι, επίσης, αξιωματικός του Βασιλικού Ναυτικού της Σουηδίας.
Ο κ. Φίλιππος Φιλής, ο οποίος διαδέχεται τον κ. Berglund στη θέση του αντιπροέδρου της ECSA, είναι ιδρυτής της Lemissoler και Managing Director της εταιρείας από την ίδρυσή της, το 1996, όπως επίσης πρόεδρος του Κυπριακού Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου. Στο παρελθόν υπήρξε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (ICS).
Στις πρώτες του δηλώσεις, ο νέος πρόεδρος της ECSA ανέφερε ότι «το μέλλον της ναυτιλίας είναι λαμπρό, διότι αφενός ο κλάδος μας έχει βαθιά γνώση και εξειδίκευση, αφετέρου κοιτάμε πάντα μπροστά, έτοιμοι να καινοτομούμε, ενώ σκοπός μας είναι να καταστεί η ναυτιλιακή βιομηχανία ο κυριότερος οδηγός της ευρωπαϊκής οικονομίας».
Ο κ. Φιλής, από την πλευρά του, σημείωσε ότι «η ευρωπαϊκή ναυτιλία υπήρξε ένα μεγάλο success story. Είναι δουλειά μας στην ECSA να συνεχίσουμε αυτή την επιτυχία, μέσω μιας στενής σχέσης με τη νέα Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωκοινοβούλιο, τις κυβερνήσεις των χωρών-μελών της ΕΕ, αλλά και όλους τους εταίρους μας στη ναυτιλία».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ