
Το κορεατικό ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries Co., Ltd. (HHI) έλαβε από το νηογνώμονα DNV GL Έγκριση Επί της Αρχής (Approval In Principle) για το σχεδιασμό ενός νέου πλοίου μεταφοράς υγραερίου (LPG) διπλού καυσίμου και χωρητικότητας 91,000 κυβικών μέτρων. Ο Johan Petter Tutturen, Business Director στον τομέα των Gas Carriers του DNV GL παρέδωσε το σχετικό πιστοποιητικό στον Hyung Kwan Kim, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο και Διευθυντή Τεχνολογίας της HHI, στην έκθεση Gastech που πραγματοποιήθηκε στο Χιούστον.
“Η συγκεκριμένη έγκριση αποδεικνύει για ακόμη μια φορά τη καινοτομία που επιδεικνύει η HHI στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς LPG. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που λαμβάνουμε αυτό το πιστοποιητικό, καθώς ο συγκεκριμένος σχεδιασμός πλοίου χωρητικότητας 91.000 κυβικών μέτρων αποτελεί τη βάση για την κατασκευή των μεγαλύτερων έως σήμερα πλοίων που χρησιμοποιούν φορτίο LPG ως καύσιμο”, δήλωσε ο Hyung Kwan Kim.
Στις μέρες μας, με τις ναυτιλιακές εταιρείες να αντιμετωπίζουν όλο και αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές, το LNG αποτελεί μια επιλογή ως εναλλακτικό καύσιμο για περισσότερα από 350 πλοία παγκοσμίως, ενώ το υγραέριο ως καύσιμο πλοίων έχει υιοθετηθεί από περιορισμένο μόνο αριθμό πλοίων. Ωστόσο, το υγραέριο θα μπορούσε να αποτελέσει μια επιλογή, καθώς το ενεργειακό και κεφαλαιουχικό του κόστος είναι σχετικά χαμηλό, ενώ παράλληλα λειτουργεί ως πιθανός πρόδρομος για τη χρήση της αμμωνίας ως καύσιμο πλοίων.
Επιπλέον, ο σχεδιασμός ενός πλοίου μεταφοράς LPG διπλού καυσίμου με μια αξονική γεννήτρια (EMG) μπορεί να ελαχιστοποιήσει τις απώλειες φορτίου και να μειώσει το λειτουργικό κόστος καθώς και τις εκπομπές CO2, μειώνοντας τις ώρες λειτουργίας των γεννητριών που χρησιμοποιούν καύσιμο ντίζελ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Οι απευθείας πτήσεις μεταξύ της Ινδίας και της Κίνας, ύστερα από μακροχρόνια παύση, είναι γεγονός, καθώς οι σχέσεις μεταξύ των χωρών φαίνεται να εξομαλύνονται…

Τα Center for Biological Diversity και Friends of the Earth προχώρησαν πρόσφατα σε μήνυση κατά της κυβέρνησης του Ντόναλντ Τραμπ. Ως αιτία προβάλλεται η…

Με αφορμή την επικείμενη επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, η Isalos.net παρουσιάζει το κεντρικό άρθρο των Ναυτικών Χρονικών, που δημοσιεύθηκε λίγες ημέρες μετά την έναρξη…

Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ