
Το κορεατικό ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries Co., Ltd. (HHI) έλαβε από το νηογνώμονα DNV GL Έγκριση Επί της Αρχής (Approval In Principle) για το σχεδιασμό ενός νέου πλοίου μεταφοράς υγραερίου (LPG) διπλού καυσίμου και χωρητικότητας 91,000 κυβικών μέτρων. Ο Johan Petter Tutturen, Business Director στον τομέα των Gas Carriers του DNV GL παρέδωσε το σχετικό πιστοποιητικό στον Hyung Kwan Kim, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο και Διευθυντή Τεχνολογίας της HHI, στην έκθεση Gastech που πραγματοποιήθηκε στο Χιούστον.
“Η συγκεκριμένη έγκριση αποδεικνύει για ακόμη μια φορά τη καινοτομία που επιδεικνύει η HHI στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς LPG. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που λαμβάνουμε αυτό το πιστοποιητικό, καθώς ο συγκεκριμένος σχεδιασμός πλοίου χωρητικότητας 91.000 κυβικών μέτρων αποτελεί τη βάση για την κατασκευή των μεγαλύτερων έως σήμερα πλοίων που χρησιμοποιούν φορτίο LPG ως καύσιμο”, δήλωσε ο Hyung Kwan Kim.
Στις μέρες μας, με τις ναυτιλιακές εταιρείες να αντιμετωπίζουν όλο και αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές, το LNG αποτελεί μια επιλογή ως εναλλακτικό καύσιμο για περισσότερα από 350 πλοία παγκοσμίως, ενώ το υγραέριο ως καύσιμο πλοίων έχει υιοθετηθεί από περιορισμένο μόνο αριθμό πλοίων. Ωστόσο, το υγραέριο θα μπορούσε να αποτελέσει μια επιλογή, καθώς το ενεργειακό και κεφαλαιουχικό του κόστος είναι σχετικά χαμηλό, ενώ παράλληλα λειτουργεί ως πιθανός πρόδρομος για τη χρήση της αμμωνίας ως καύσιμο πλοίων.
Επιπλέον, ο σχεδιασμός ενός πλοίου μεταφοράς LPG διπλού καυσίμου με μια αξονική γεννήτρια (EMG) μπορεί να ελαχιστοποιήσει τις απώλειες φορτίου και να μειώσει το λειτουργικό κόστος καθώς και τις εκπομπές CO2, μειώνοντας τις ώρες λειτουργίας των γεννητριών που χρησιμοποιούν καύσιμο ντίζελ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ακυβερνησία λόγω μηχανικής βλάβης φορτηγού πλοίου σημαίας Λιβερίας με 27 μέλη πληρώματος στη θαλάσσια περιοχή 2,8 ναυτικά μίλια βορειοανατολικά του Ακρωτηρίου Μαλέα. Στην περιοχή…
Ανθυπολοχαγός (ΠΖ) του Πολεμικού Ναυτικού έχασε σήμερα, Tρίτη 29 Απριλίου, τη ζωή του κατά την διάρκεια εκπαίδευσης στην Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών. Όπως ανακοινώθηκε από…
Τις προοπτικές της Metlen παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, σε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή “Europe Early Edition” του…
Πιστή στη δέσμευσή της περί εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας για το πλήρωμά της, η Capital Group, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη ήρθε σε συμφωνία…
Οι πυροσβέστες κατάφεραν αργά χθες, Δευτέρα 28 Απριλίου, το βράδυ να θέσουν υπό έλεγχο την πυρκαγιά που μαινόταν από το Σάββατο στο κύριο λιμάνι…
Καθώς οι παραγγελίες πλοίων απομακρύνονται από τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, η Alphaliner εξετάζει τα συστήματα πρόωσης με τα οποία είναι εξοπλισμένα τα containerships του…
Προς τη σύσταση κοινοπραξίας προχωρούν οι κολοσσοί ενέργειας Sinopec της Κίνας και Saudi Aramco της Σαουδικής Αραβίας. H συμφωνία, αξίας περίπου $4 δισ., υπεγράφη…
Το ράλι των παραγγελιών containerships φθίνει, όμως δεν σταματά, με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία να εξασφαλίζουν παραγγελίες για την κατασκευή συνολικά 24 πλοίων τις τελευταίες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ