
Στον οικονομικό της απολογισμό για το β’ τρίμηνο αλλά και συνολικά για το α΄εξάμηνο του 2019 προχώρησε η Seanergy Maritime Holdings την Πέμπτη 1 Αυγούστου.
Πιο συγκεκριμένα η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρεία κατέγραψε το Q2 του 2019 καθαρά έσοδα ύψους $18,8 εκατ. έναντι $16,8 εκατ. το Q2 του 2018. Παράλληλα η Seanergy Maritime Holdings κατάφερε να μειώσει τις οικονομικές της απώλειες από τα $8,9 εκατ. το β’ τρίμηνο του 2018 σε $6,9 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα φέτος.
Σε ό, τι αφορά το α΄ εξάμηνο του έτους, τα καθαρά έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα $34,8 εκατ. ενώ τα κέρδη EBITDA άγγιξαν τα $2,2 εκατ.
Με αφορμή τα εταιρικά αποτελέσματα της Seanergy Maritime Holdings, ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και CEO της εταιρείας, ανέφερε ότι η οικονομική πορεία της εταιρείας κατά το β’ εξάμηνο και α’ εξάμηνο του έτους επηρεάστηκε σημαντικά από παράγοντες που είχαν αρνητική επίδραση στην αγορά των Capesizes.
O ίδιος τόνισε ότι οι στρεβλώσεις στην παγκόσμια προσφoρά iron ore κυρίως λόγω των κυκλώνων στη Αυστραλία και του ατυχήματος σε ορυχείο της Vale στη Βραζιλία, κάμφθηκαν από τα τέλη Μαΐου και μετά με αποτέλεσμα οι εβδομαδιαίες εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος στη Βραζιλία να σταθεροποιηθούν στους 7,5 εκατ. τόνους. Ο κ. Τσαντάνης στάθηκε επίσης στο γεγονός ότι ένα σημαντικό μέρος του παγκόσμιου στόλου Capesizes οδηγείται στα ναυπηγεία για την εγκατάσταση scrubbers, μια τάση που θα ενισχυθεί καθώς οδεύουμε προς την 1/1/2020. Ως απόρροια αυτού, ο CEO της Seanergy Maritime Holdings ανέφερε ότι ο δείκτης BCI (Baltic Capesize Index) «εκτοξεύθηκε» από τα χαμηλά επίπεδα του Απριλίου στις 4.438 μονάδες τον Ιούλιο.
Τέλος αναφορικά με τις προοπτικές της αγοράς των Capesizes, ο κ. Τσαντάνης φάνηκε αισιόδοξος κυρίως λόγω των ευνοϊκών συνθηκών που διαμορφώνονται στις δυνάμεις προσφοράς και ζήτησης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ