
Στον οικονομικό της απολογισμό για το β’ τρίμηνο αλλά και συνολικά για το α΄εξάμηνο του 2019 προχώρησε η Seanergy Maritime Holdings την Πέμπτη 1 Αυγούστου.
Πιο συγκεκριμένα η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρεία κατέγραψε το Q2 του 2019 καθαρά έσοδα ύψους $18,8 εκατ. έναντι $16,8 εκατ. το Q2 του 2018. Παράλληλα η Seanergy Maritime Holdings κατάφερε να μειώσει τις οικονομικές της απώλειες από τα $8,9 εκατ. το β’ τρίμηνο του 2018 σε $6,9 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα φέτος.
Σε ό, τι αφορά το α΄ εξάμηνο του έτους, τα καθαρά έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα $34,8 εκατ. ενώ τα κέρδη EBITDA άγγιξαν τα $2,2 εκατ.
Με αφορμή τα εταιρικά αποτελέσματα της Seanergy Maritime Holdings, ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και CEO της εταιρείας, ανέφερε ότι η οικονομική πορεία της εταιρείας κατά το β’ εξάμηνο και α’ εξάμηνο του έτους επηρεάστηκε σημαντικά από παράγοντες που είχαν αρνητική επίδραση στην αγορά των Capesizes.
O ίδιος τόνισε ότι οι στρεβλώσεις στην παγκόσμια προσφoρά iron ore κυρίως λόγω των κυκλώνων στη Αυστραλία και του ατυχήματος σε ορυχείο της Vale στη Βραζιλία, κάμφθηκαν από τα τέλη Μαΐου και μετά με αποτέλεσμα οι εβδομαδιαίες εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος στη Βραζιλία να σταθεροποιηθούν στους 7,5 εκατ. τόνους. Ο κ. Τσαντάνης στάθηκε επίσης στο γεγονός ότι ένα σημαντικό μέρος του παγκόσμιου στόλου Capesizes οδηγείται στα ναυπηγεία για την εγκατάσταση scrubbers, μια τάση που θα ενισχυθεί καθώς οδεύουμε προς την 1/1/2020. Ως απόρροια αυτού, ο CEO της Seanergy Maritime Holdings ανέφερε ότι ο δείκτης BCI (Baltic Capesize Index) «εκτοξεύθηκε» από τα χαμηλά επίπεδα του Απριλίου στις 4.438 μονάδες τον Ιούλιο.
Τέλος αναφορικά με τις προοπτικές της αγοράς των Capesizes, ο κ. Τσαντάνης φάνηκε αισιόδοξος κυρίως λόγω των ευνοϊκών συνθηκών που διαμορφώνονται στις δυνάμεις προσφοράς και ζήτησης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ