
Στον οικονομικό της απολογισμό για το β’ τρίμηνο αλλά και συνολικά για το α΄εξάμηνο του 2019 προχώρησε η Seanergy Maritime Holdings την Πέμπτη 1 Αυγούστου.
Πιο συγκεκριμένα η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρεία κατέγραψε το Q2 του 2019 καθαρά έσοδα ύψους $18,8 εκατ. έναντι $16,8 εκατ. το Q2 του 2018. Παράλληλα η Seanergy Maritime Holdings κατάφερε να μειώσει τις οικονομικές της απώλειες από τα $8,9 εκατ. το β’ τρίμηνο του 2018 σε $6,9 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα φέτος.
Σε ό, τι αφορά το α΄ εξάμηνο του έτους, τα καθαρά έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα $34,8 εκατ. ενώ τα κέρδη EBITDA άγγιξαν τα $2,2 εκατ.
Με αφορμή τα εταιρικά αποτελέσματα της Seanergy Maritime Holdings, ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και CEO της εταιρείας, ανέφερε ότι η οικονομική πορεία της εταιρείας κατά το β’ εξάμηνο και α’ εξάμηνο του έτους επηρεάστηκε σημαντικά από παράγοντες που είχαν αρνητική επίδραση στην αγορά των Capesizes.
O ίδιος τόνισε ότι οι στρεβλώσεις στην παγκόσμια προσφoρά iron ore κυρίως λόγω των κυκλώνων στη Αυστραλία και του ατυχήματος σε ορυχείο της Vale στη Βραζιλία, κάμφθηκαν από τα τέλη Μαΐου και μετά με αποτέλεσμα οι εβδομαδιαίες εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος στη Βραζιλία να σταθεροποιηθούν στους 7,5 εκατ. τόνους. Ο κ. Τσαντάνης στάθηκε επίσης στο γεγονός ότι ένα σημαντικό μέρος του παγκόσμιου στόλου Capesizes οδηγείται στα ναυπηγεία για την εγκατάσταση scrubbers, μια τάση που θα ενισχυθεί καθώς οδεύουμε προς την 1/1/2020. Ως απόρροια αυτού, ο CEO της Seanergy Maritime Holdings ανέφερε ότι ο δείκτης BCI (Baltic Capesize Index) «εκτοξεύθηκε» από τα χαμηλά επίπεδα του Απριλίου στις 4.438 μονάδες τον Ιούλιο.
Τέλος αναφορικά με τις προοπτικές της αγοράς των Capesizes, ο κ. Τσαντάνης φάνηκε αισιόδοξος κυρίως λόγω των ευνοϊκών συνθηκών που διαμορφώνονται στις δυνάμεις προσφοράς και ζήτησης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το κινεζικής κατασκευής πλοίο μεταφοράς οχημάτων «BYD Shenzhen», που είναι το μεγαλύτερο παγκοσμίως στο είδος του, απέπλευσε το απόγευμα της 27ης Απριλίου για το…
Υγειονομικός συναγερμός κρούεται στη Σιέρα Λεόνε που βρίσκεται στη δυτική Αφρική. Ειδικότερα, η Σιέρα Λεόνε έχει βρεθεί αντιμέτωπη με αύξηση των κρουσμάτων της mpox,…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε πρόσφατα ένα κρίσιμο μέτρο για την ενίσχυση της θαλάσσιας ασφάλειας και της προστασίας του περιβάλλοντος γύρω από τις ακτές της…
Με μια φαντασμαγορική τελετή γιόρτασε πρόσφατα η Disney Cruise Line την καθέλκυση του «Disney Adventure», σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για την κατασκευή του νεότευκτου κρουαζιερόπλοιου.…
Σε σχετικά θετικό μομέντουμ κυμαίνεται η ναυλαγορά των LPG carriers, και δη εκείνη των Very Large Gas Carriers. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της…
To «MSC DILETTA», ULCS Megamax με μεταφορική ικανότητα 23.782 TEUs, αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο containership που έδεσε σε λιμάνι της Δυτικής Αφρικής και συγκεκριμένα…
Την έναρξη της φετινής καλοκαιρινής σεζόν της στην Ελλάδα και την Ανατολική Μεσόγειο γιόρτασε η MSC Cruises, με μια ειδική εκδήλωση για την κοινότητα…
Τεράστια έκρηξη, την οποία πιθανόν προκάλεσε ανάφλεξη χημικών υλικών, σκότωσε τουλάχιστον 18 ανθρώπους και τραυμάτισε περισσότερους από 700, χθες Σάββατο, στο μεγαλύτερο λιμάνι του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ