
Οι δύο μεγαλύτεροι ναυπηγικοί όμιλοι της Κίνας, η China Shipbuilding Industry Corporation (CSIC) και η China State Shipbuilding Corporation (CSSC) έχουν επιβεβαιώσει ότι σχεδιάζουν την συγχώνευσή τους, αναμένοντας και τις σχετικές εγκρίσεις από τις αρμόδιες αρχές.
Οι δύο ναυπηγικοί όμιλοι ξεκίνησαν την λειτουργία τους το 1999, με την CSIC να διαθέτει ναυπηγεία στο βόρειο τμήμα της Κίνας και την CSSC στο νότιο τμήμα της χώρας.
Δεδομένου ότι η παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία χαρακτηρίζεται από αδρανή χωρητικότητα, ως απόρροια της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, ναυπηγεία ανά τον κόσμο κηρύσσουν πτώχευση, ενώ άλλα προχωρούν σε αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων τους.
Μετά την ανακοίνωση για την εξαγορά της νοτιοκορεατικής DSME από τον μεγαλύτερο ναυπηγικό όμιλο της Ν. Κορέας, Hyundai Heavy Industries, η είδηση για την συγχώνευση CSIC και CSSC έρχεται να ταράξει και πάλι τα νερά στην παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία.
Εφόσον επιτευχθεί η συγχώνευση της CSIC με την CSSC τότε πρόκειται να δημιουργηθεί ο μεγαλύτερος ναυπηγικός όμιλος στον κόσμο, γεγονός που θα αποτελέσει «γροθιά» στην νοτιοκορεατική ναυπηγική αγορά, η οποία αποτελεί το αντίπαλο δέος της κινεζικής.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ