
Η Hyundai Heavy Industries (HHI) έλαβε παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο πλοίων μεταφοράς LNG, έναντι $390 εκατ.
Τα δύο πλοία, χωρητικότητας 180.000 κ.μ., έκαστο, αναμένεται να παραδοθούν από το 2022 και μετά σε ευρωπαϊκή ναυτιλιακή εταιρεία, το όνομα της οποίας δεν έχει γνωστοποιηθεί.
Τα νέα LNG carriers θα εξοπλιστούν με τεχνολογικά προηγμένα συστήματα τα οποία θα συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμων έως και $1 εκατ. όπως αναφέρει δημοσίευμα της Yonhap News Agency.
Λαμβάνοντας υπόψη τα δύο παραπάνω πλοία, από τις αρχές του τρέχοντος έτους έως και σήμερα η HHI έχει λάβει παραγγελίες για πέντε πλοία μεταφοράς LNG.
Επιπλέον η HHI ανακοίνωσε ότι φέτος τα συνεργαζόμενα ναυπηγεία της Hyundai Mipo Dockyard Co. έχουν λάβει παραγγελίες για τέσσερα πλοία μεταφοράς πετροχημικών προϊόντων, ενώ τα Hyundai Samho Heavy Industries Co. έχουν εξασφαλίσει παραγγελίες για δύο δεξαμενόπλοια.
Ωστόσο άγνωστη παραμένει η αξία των συνολικών παραγγελιών για νέα πλοία που έχουν λάβει προς το παρόν φέτος τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries, Hyundai Mipo Dockyard Co. και Hyundai Samho Heavy Industries Co.
Κατά τη διάρκεια του 2018 τα τρία παραπάνω ναυπηγεία κατόρθωσαν να λάβουν παραγγελίες συνολικής αξίας $13,7 δις, ξεπερνώντας τον ετήσιο στόχο που είχαν θέσει ($13,2 δις).
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ