
Η Saudi Aramco και η Sempra Energy υπέγραψαν συμφωνία για την συμμετοχή της κατά 25% στην πρώτη φάση ανάπτυξης του τερματικού σταθμού εξαγωγών LNG Port Arthur στο Τέξας
Με αυτόν τον τρόπο ενισχύεται ο στόχος της Saudi Aramco να επεκτείνει γεωγραφικά τις δραστηριότητές της.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας μεταξύ των δύο παραπάνω εταιρειών προβλέπεται επίσης η αγορά περίπου 5 εκατ. τόνων LNG σε ετήσια βάση, για διάστημα 20 ετών, από μέρους της Saudi Aramco από τον τερματικό σταθμό Port Arthur.
Να σημειωθεί ότι το project θα περιλαμβάνει δύο μονάδες υγροποίησης φυσικού αερίου τρεις δεξαμενές αποθήκευσης και υποδομές, οι οποίες θα συμβάλλουν στην εξαγωγή περί των 11 εκατ. τόνων LNG ετησίως.
Ο κ. Amin Nasser, πρόεδρος και CEO της Saudi Aramco, επεσήμανε ότι η εν λόγω συμφωνία αποτελεί ένα μεγάλο βήμα για την μακροπρόθεσμη στρατηγική του σαουδαραβικού κολοσσού προκειμένου να αποτελέσει έναν κορυφαίο παίκτη στην παγκόσμια αγορά του LNG. Ο ίδιος προσέθεσε ότι μέσα από την δημιουργία στρατηγικών συμμαχιών η εταιρεία έχει ως στόχο να καταφέρει να ανταποκριθεί στην διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση για LNG, η οποία αναμένεται να αγγίξει τους 500 εκατ. τόνους έως το 2035.
Ο τερματικός σταθμός Port Arthur LNG εκτιμάται ότι θα αποτελέσει, σύμφωνα με τον πρόεδρο και CEO της Sempra Energy, έναν από τους μεγαλύτερους τερματικούς σταθμούς εξαγωγής LNG στην Β. Αμερική, ο οποίος προς το παρόν βρίσκεται στην πρώτη φάση της κατασκευής του. Μόλις ολοκληρωθεί η κατασκευή του συγκεκριμένου τερματικού σταθμού εκτιμάται ότι θα έχει τη δυνατότητα να εξάγει σε αρχικό στάδιο 11 εκατ. τόνους ετησίως, με την προοπτική στο μέλλον η εξαγωγική του δραστηριότητα τα αγγίξει τους 45 εκατ. τόνους.
Τέλος όπως αναφέρουν οι Financial Times, η Saudi Aramco βρισκόταν σε συνομιλίες με σημαντικούς προμηθευτές LNG από τις ΗΠΑ, ενώ στοχεύει να επενδύσει περίπου $150 δις στην εν λόγω αγορά τόσο στη Σαουδική Αραβία όσο και στο εξωτερικό.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ