
Το Ναυτικό Επιμελητήριο του Ηνωμένου Βασιλείου ανακοίνωσε ότι χαιρετίζει τις αλλαγές που έχουν επέλθει από το UK Ship Register (UKSR), οι οποίες θα επιτρέπουν σε πλοιοκτήτες από ένα μεγαλύτερο εύρος χωρών να εγγράφουν τα πλοία τους στο βρετανικό νηολόγιο.
Την περασμένη εβδομάδα το UKSR ανακοίνωσε την επανεξέταση των κριτηρίων που αφορούν περιορισμούς στη νηολόγηση πλοίων στην βρετανική σημαία δίνοντας την δυνατότητα σε περισσότερες ναυτιλιακές εταιρείες παγκοσμίως να μπορούν να επιλέξουν το νηολόγιο του Ην. Βασιλείου για τα πλοία τους. Τα κριτήρια για την επιλογή των κατάλληλων ναυτιλιακών εταιρειών, όπως αναφέρει το δελτίο Τύπου του Ναυτικού Επιμελητηρίου του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν διευρυνθεί πέραν της ίδιας της χώρας, καθώς και της Ευρώπης, συμπεριλαμβάνοντας και ναυτιλιακές με έδρα σε χώρες της Κοινοπολιτεία των Εθνών (π.χ. Κένυα, Νιγηρία, Μπαγκλαντές, Μαλαισία, Πακιστάν, Κύπρος, Μάλτα, Αυστραλία).
Ο πρόεδρος του UK Ship Register, κ. Richard Parkes, επεσήμανε ότι οι νέες αλλαγές θα δώσουν την δυνατότητα στο βρετανικό νηολόγιο να προσελκύσει πρώτης τάξεως πλοία αλλά και ναυτιλιακές εταιρείες, οι οποίες έχουν την έδρα τους εκτός Ην. Βασιλείου.
Από τη μεριά του ο κ. Bob Sanguinetti, CEO του Ναυτικού Επιμελητηρίου του Ηνωμένου Βασιλείου, ανέφερε ότι το νηολόγιο του Ην. Βασιλείου αποτελεί υπόδειγμα ποιοτικής σημαίας σε όρους που αφορούν μεταξύ άλλων τα επίπεδα ασφάλειας για τους εργαζόμενους καθώς και προστασίας του περιβάλλοντος. Ο ίδιος εξέφρασε συγχρόνως την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι το UK Ship Register στοχεύει στο να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ