
Το Ναυτικό Επιμελητήριο του Ηνωμένου Βασιλείου ανακοίνωσε ότι χαιρετίζει τις αλλαγές που έχουν επέλθει από το UK Ship Register (UKSR), οι οποίες θα επιτρέπουν σε πλοιοκτήτες από ένα μεγαλύτερο εύρος χωρών να εγγράφουν τα πλοία τους στο βρετανικό νηολόγιο.
Την περασμένη εβδομάδα το UKSR ανακοίνωσε την επανεξέταση των κριτηρίων που αφορούν περιορισμούς στη νηολόγηση πλοίων στην βρετανική σημαία δίνοντας την δυνατότητα σε περισσότερες ναυτιλιακές εταιρείες παγκοσμίως να μπορούν να επιλέξουν το νηολόγιο του Ην. Βασιλείου για τα πλοία τους. Τα κριτήρια για την επιλογή των κατάλληλων ναυτιλιακών εταιρειών, όπως αναφέρει το δελτίο Τύπου του Ναυτικού Επιμελητηρίου του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν διευρυνθεί πέραν της ίδιας της χώρας, καθώς και της Ευρώπης, συμπεριλαμβάνοντας και ναυτιλιακές με έδρα σε χώρες της Κοινοπολιτεία των Εθνών (π.χ. Κένυα, Νιγηρία, Μπαγκλαντές, Μαλαισία, Πακιστάν, Κύπρος, Μάλτα, Αυστραλία).
Ο πρόεδρος του UK Ship Register, κ. Richard Parkes, επεσήμανε ότι οι νέες αλλαγές θα δώσουν την δυνατότητα στο βρετανικό νηολόγιο να προσελκύσει πρώτης τάξεως πλοία αλλά και ναυτιλιακές εταιρείες, οι οποίες έχουν την έδρα τους εκτός Ην. Βασιλείου.
Από τη μεριά του ο κ. Bob Sanguinetti, CEO του Ναυτικού Επιμελητηρίου του Ηνωμένου Βασιλείου, ανέφερε ότι το νηολόγιο του Ην. Βασιλείου αποτελεί υπόδειγμα ποιοτικής σημαίας σε όρους που αφορούν μεταξύ άλλων τα επίπεδα ασφάλειας για τους εργαζόμενους καθώς και προστασίας του περιβάλλοντος. Ο ίδιος εξέφρασε συγχρόνως την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι το UK Ship Register στοχεύει στο να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ