
Αύξηση κατά 17% καταγράφηκε στα έσοδα της εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Hapag- Lloyd κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2019, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, αγγίζοντας τα 3,1 δις ευρώ.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων της γερμανικής εταιρείας ανήλθαν σε 214 εκατ. ευρώ, συγκριτικά με τα 51 εκατ. ευρώ πέρυσι, ενώ τα καθαρά κέρδη της εταιρείας άγγιξαν τα 96 εκατ. ευρώ, σε αντίθεση με της ζημίες της τάξης των 34 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2018.
Αύξηση κατά 2% σημειώθηκε επίσης στον όγκο των φορτίων που μεταφέρθηκαν μέσω των πλοίων της Hapag- Lloyd, αγγίζοντας τα 2,929 TTEUs, ενώ ανοδική τάση σημειώθηκε και στους ναύλους καθώς βελτιώθηκαν από $1.029/TEU πέρυσι σε $1.079/TEU κατά μέσο όρο.
Ο CEO της Hapag- Lloyd, κ. Rolf Habben Jansen, τόνισε ότι τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας οφείλονται στα υψηλότερα επίπεδα ναύλων, στην αύξηση του όγκου του μεταφερόμενου φορτίου, καθώς και στο ισχυρότερο δολάριο.
Από την άλλη πλευρά οι υψηλές τιμές στα καύσιμα επέδρασαν αρνητικά στην διαμόρφωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Hapag- Lloyd. Συγκεκριμένα οι τιμές των καυσίμων άγγιξαν φέτος τα $425/τόνο συγκριτικά με τα $372/τόνο πέρυσι.
Αναφορικά με το 2019 ο κ. Jansen εξέφρασε την συγκρατημένη αισιοδοξία του, παρά τις προβλέψεις για ελαφρά μείωση της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης και της αύξησης των τιμών στα καύσιμα.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ