
Η εταιρεία Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) ανακοίνωσε την πρόθεσή της να εγκαταστήσει σε 21 πλοία κατηγορίας VLCC ένα σύστημα πλοήγησης το οποίο χρησιμοποιεί τεχνολογία αυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) και το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού από τις εταιρείες Furuno Electric Co., Ltd. και MOL Techno-Trade, Ltd.
Το εν λόγω σύστημα εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με την πορεία άλλων πλοίων που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση καθώς και πληροφορίες που αφορούν τη θαλάσσια περιοχή που βρίσκεται το πλοίο, όπως για παράδειγμα η ύπαρξη σημείων με αβαθή ύδατα. Συνδυάζοντας πληροφορίες από το Σύστημα Αυτόματης Αναγνώρισης (AIS) και το ραντάρ, με εικόνες και βίντεο πραγματικού χρόνου και σε συνεργασία με την τελευταία έκδοση ECDIS της σειράς FMD3300 της Furuno Electric, το σύστημα παρέχει οπτική υποστήριξη στα μέλη του πληρώματος χρησιμοποιώντας την τεχνολογία AR για την προβολή εικόνων, βίντεο και πληροφοριών σχετικών με το ταξίδι σε πραγματικό χρόνο.
Η MOL έχει ήδη εγκαταστήσει το συγκεκριμένο σύστημα αυξημένης πραγματικότητας σε ένα πλοίο μεταφοράς οχημάτων και σε ένα VLCC πλοίο για την πραγματοποίηση δοκιμών, ενώ παράλληλα η εταιρεία συνεχίζει να ελέγχει την αποτελεσματικότητά του. Μόλις το σύστημα κυκλοφορήσει στην αγορά από τη Furuno Electric, η MOL θα το εγκαταστήσει στο στόλο των VLCC πλοίων της, έναν τύπο πλοίου που απαιτεί το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας λειτουργίας, με στόχο την επίτευξη ακόμη μεγαλύτερης ασφάλειας. Σταδιακά η εταιρεία πρόκειται να εγκαταστήσει το σύστημα και σε άλλα πλοία του στόλου της, συμπεριλαμβανομένων πλοίων μεταφοράς LNG αλλά και φορτηγών πλοίων, ώστε να παρέχει μεγαλύτερη υποστήριξη στους ναυτικούς της κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης των καθηκόντων γέφυρας αλλά και των άλλων λειτουργιών του πλοίου. Η MOL αναμένει ότι η τεχνολογία αυτή θα διαδραματίσει βασικό ρόλο για την υλοποίηση των αυτόνομων πλοίων στο μέλλον.
Φωτό: mol.co
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ