
Η εταιρεία Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) ανακοίνωσε την πρόθεσή της να εγκαταστήσει σε 21 πλοία κατηγορίας VLCC ένα σύστημα πλοήγησης το οποίο χρησιμοποιεί τεχνολογία αυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) και το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού από τις εταιρείες Furuno Electric Co., Ltd. και MOL Techno-Trade, Ltd.
Το εν λόγω σύστημα εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με την πορεία άλλων πλοίων που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση καθώς και πληροφορίες που αφορούν τη θαλάσσια περιοχή που βρίσκεται το πλοίο, όπως για παράδειγμα η ύπαρξη σημείων με αβαθή ύδατα. Συνδυάζοντας πληροφορίες από το Σύστημα Αυτόματης Αναγνώρισης (AIS) και το ραντάρ, με εικόνες και βίντεο πραγματικού χρόνου και σε συνεργασία με την τελευταία έκδοση ECDIS της σειράς FMD3300 της Furuno Electric, το σύστημα παρέχει οπτική υποστήριξη στα μέλη του πληρώματος χρησιμοποιώντας την τεχνολογία AR για την προβολή εικόνων, βίντεο και πληροφοριών σχετικών με το ταξίδι σε πραγματικό χρόνο.
Η MOL έχει ήδη εγκαταστήσει το συγκεκριμένο σύστημα αυξημένης πραγματικότητας σε ένα πλοίο μεταφοράς οχημάτων και σε ένα VLCC πλοίο για την πραγματοποίηση δοκιμών, ενώ παράλληλα η εταιρεία συνεχίζει να ελέγχει την αποτελεσματικότητά του. Μόλις το σύστημα κυκλοφορήσει στην αγορά από τη Furuno Electric, η MOL θα το εγκαταστήσει στο στόλο των VLCC πλοίων της, έναν τύπο πλοίου που απαιτεί το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας λειτουργίας, με στόχο την επίτευξη ακόμη μεγαλύτερης ασφάλειας. Σταδιακά η εταιρεία πρόκειται να εγκαταστήσει το σύστημα και σε άλλα πλοία του στόλου της, συμπεριλαμβανομένων πλοίων μεταφοράς LNG αλλά και φορτηγών πλοίων, ώστε να παρέχει μεγαλύτερη υποστήριξη στους ναυτικούς της κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης των καθηκόντων γέφυρας αλλά και των άλλων λειτουργιών του πλοίου. Η MOL αναμένει ότι η τεχνολογία αυτή θα διαδραματίσει βασικό ρόλο για την υλοποίηση των αυτόνομων πλοίων στο μέλλον.
Φωτό: mol.co
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ