
Η Keppel Marine and Deepwater Technology (KMDTech), θυγατρική της Keppel Offshore & Marine (Keppel O&M) και ο νορβηγικός νηογνώμονας DNV GL ανακοίνωσαν την υπογραφή συμφωνίας η οποία αφορά την προώθηση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου.
Η εν λόγω συμφωνία περιλαμβάνει τη ναυπήγηση LNG bunker vessels, μικρής χωρητικότητας πλοίων μεταφοράς LNG, πλωτών μονάδων επαναεριοποίησης LNG (FSRUs), καθώς και πλοίων τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με υβριδικά συστήματα πρόωσης.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Keppel O&M for Gas and Specialised Vessels, Abu Bakar Mohd Nor, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την συνεργασία της εταιρείας του με τον DNV GL ως προς την δημιουργία πλοίων τα οποία θα μπορούν να ανταποκριθούν στις ενεργειακές ανάγκες της αγοράς και θα συμβάλλουν στην προώθηση του LNG ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου.
Ενόψει Sulphur Cap 2020, το LNG θεωρείται ως μία από τις πιο βιώσιμες επιλογές για τη ναυτιλία, ενώ σύμφωνα με το Maritime Forecast 2050 του DNV GL εκτιμάται ότι έως το 2030 πάνω από το 10% του παγκόσμιου στόλου θα καταναλώνει ως καύσιμο LNG, συγκριτικά με το 0,3% του 2019.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η μεγαλύτερη σε μήκος και βαθύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο κατασκευάζεται στη Νορβηγία, με σκοπό να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων…

Νέα πειρατική επίθεση, αυτή τη φορά στα ανοικτά της Ισημερινής Γουινέας αναφέρθηκε πριν από λίγο σε ένα LPG carrier. Σύμφωνα με δημοσιεύματα μάλιστα, τουλάχιστον…

Η νέα γενιά κινητήρων υψηλής πίεσης για καύσιμο LNG γίνεται πραγματικότητα, καθώς η ελβετική WinGD παρουσίασε τον X-DF-HP, τον πρώτο της dual-fuel κινητήρα LNG…

Η τεχνολογία των εναλλακτικών ναυτιλιακών καυσίμων κάνει ακόμα ένα αποφασιστικό βήμα μπροστά, καθώς η Alfa Laval Korea υπέγραψε μνημόνιο κατανόησης (MoU) με τη Hanwha…

Δίχως φρένο αναπτύσσεται ο στόλος του Ομίλου Grimaldi. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στις 28 Νοεμβρίου έλαβε χώρα στη Σαγκάη η…

Συμφωνία συνήφθη μεταξύ των ευρωβουλευτών και των ευρωπαϊκών κρατών για να απαγορευθούν το φθινόπωρο του 2027 όλες οι εισαγωγές ρωσικού αερίου στην ΕΕ, ανακοινώθηκε…

Με την άφιξη της πλωτής μονάδας υγροποίησης Nguya FLNG και την εισαγωγή φυσικού αερίου στο νέο σύστημα υπεράκτιων υποδομών, η Eni ανακοίνωσε την έναρξη…

Τα κόστη ασφάλισης των θαλάσσιων μεταφορών στη Μαύρη Θάλασσα καταγράφουν ανοδικές τάσεις, στον απόηχο της επίθεσης ουκρανικών ναυτικών drones σε δύο δεξαμενόπλοια που κατευθύνονταν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ