
Η Keppel Marine and Deepwater Technology (KMDTech), θυγατρική της Keppel Offshore & Marine (Keppel O&M) και ο νορβηγικός νηογνώμονας DNV GL ανακοίνωσαν την υπογραφή συμφωνίας η οποία αφορά την προώθηση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου.
Η εν λόγω συμφωνία περιλαμβάνει τη ναυπήγηση LNG bunker vessels, μικρής χωρητικότητας πλοίων μεταφοράς LNG, πλωτών μονάδων επαναεριοποίησης LNG (FSRUs), καθώς και πλοίων τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με υβριδικά συστήματα πρόωσης.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Keppel O&M for Gas and Specialised Vessels, Abu Bakar Mohd Nor, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την συνεργασία της εταιρείας του με τον DNV GL ως προς την δημιουργία πλοίων τα οποία θα μπορούν να ανταποκριθούν στις ενεργειακές ανάγκες της αγοράς και θα συμβάλλουν στην προώθηση του LNG ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου.
Ενόψει Sulphur Cap 2020, το LNG θεωρείται ως μία από τις πιο βιώσιμες επιλογές για τη ναυτιλία, ενώ σύμφωνα με το Maritime Forecast 2050 του DNV GL εκτιμάται ότι έως το 2030 πάνω από το 10% του παγκόσμιου στόλου θα καταναλώνει ως καύσιμο LNG, συγκριτικά με το 0,3% του 2019.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…

Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ