
Οι εισαγωγές LPG της Νότιας Κορέας εκτιμάται ότι θα αυξηθούν κατά 9,5% το 2019 κυρίως λόγω της ενισχυμένης ζήτησης από τον πετροχημικό τομέα αλλά και της πρόσφατης απόφασης της κυβέρνησης της χώρας να επιτρέψει την κατανάλωση LPG από τα οχήματα στον ιδιωτικό τομέα, σημειώνει στην τελευταία του μελέτη ο οίκος Drewry.
Είναι χαρακτηριστικό ότι έως τον Φεβρουάριο του 2019, μόνο ταξί, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και μικρά λεωφορεία μπορούσαν να καίνε ως καύσιμο LPG στη Νότια Κορέα. Ωστόσο οι αυξημένες επιβλαβείς αέριες εκπομπές στην ασιατική χώρα είχαν σαν συνέπεια η κυβέρνηση να αναθεωρήσει την πολιτική της στα τέλη του Μαρτίου και να επιτρέψει σε όλα τα οχήματα συμπεριλαμβανομένων και αυτών ιδιωτικής χρήσης να καταναλώνουν LPG.
Σύμφωνα με στοιχεία της Drewry, το 2016 στη Νότια Κορέα υπήρχαν περίπου 2 εκατ. οχήματα συνολικής κατανάλωσης 3,5 εκατ. τόνων LPG, ωστόσο ο αριθμός μειώθηκε τόσο το 2017 και 2018. Κατά συνέπεια μετά και την πρόσφατη άρση των περιορισμών χρήσης LPG από τα οχήματα η Drewry αναμένει ότι το 2019, η κατανάλωση LPG στις μεταφορές θα ανέλθει στο 51%.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ