
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä πραγματοποίησε την εγκατάσταση τριών συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας σε ένα πλοίο κατασκευής υπεράκτιων εγκαταστάσεων (OCV), παρέχοντας για πρώτη φορά τη δυνατότητα κατανομής φορτίου και ενέργειας στα συστήματά του. Το σύστημα περιλαμβάνει μια διάταξη που χρησιμοποιεί πετρέλαιο και ηλεκτρική ενέργεια σε συνδυασμό με τη χρήση μπαταριών και έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου μέχρι και 50%, λαμβάνοντας υπόψη βέλτιστες συνθήκες λειτουργίας.
Η εγκατάσταση πραγματοποιήθηκε στο πλοίο ‘North Sea Giant’ της εταιρείας North Sea Shipping AS, ένα από τα μεγαλύτερα και πιο προηγμένα πλοία υποθαλάσσιων κατασκευών (SCV). Στη δεύτερη φάση του έργου, η Wärtsilä εγκατέστησε ένα σύστημα Electronic Bus Link (EBL), μια νέα μονάδα η οποία επιτρέπει στο πλοίο να μοιράζει το φορτίο και την ενέργεια μεταξύ των τριών συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας της Wärtsilä. Η συγκεκριμένη τεχνολογία αναμένεται να οδηγήσει σε πρόσθετη μείωση του λειτουργικού κόστους και σε συνολική μείωση της ετήσιας κατανάλωσης καυσίμου κατά δύο εκατομμύρια λίτρα. Η εκτιμώμενη ετήσια μείωση των εκπομπών καυσαερίων είναι 5,5 εκατομμύρια κιλά CO2, 30 τόνοι οξειδίων του αζώτου (NOx) και 1200 κιλά οξειδίων του θείου (SOx).
Τα τρία συστήματα αποθήκευσης ενέργειας της Wärtsilä μειώνουν τις αυξομειώσεις φορτίου στις γεννήτριες του πλοίου. Συνήθως, τα πλοία που χρησιμοποιούν συστήματα δυναμικής τοποθέτησης λειτουργούν δύο ή περισσότερους κινητήρες ταυτόχρονα σε χαμηλό φορτίο ώστε να εξασφαλίζουν εφεδρική ισχύ. Χρησιμοποιώντας το υβριδικό σύστημα με μπαταρίες της Wärtsilä για την παροχή της απαιτούμενης εφεδρικής ισχύος, ο εν λειτουργία κινητήρας μπορεί να έρχεται πιο κοντά στο βέλτιστο σημείο λειτουργίας.
Φωτό: Wärtsilä
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ