
Πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες στο Βουκουρέστι συνάντηση των υπουργών Εξωτερικών του Αζερμπαϊτζάν, του Τουρκμενιστάν, της Γεωργίας και της Ρουμανίας, κατά την οποία υπεγράφη διακήρυξη για την προώθηση ενός πολυτροπικού διαδρόμου μεταφοράς εμπορευματικών αγαθών μεταξύ Μαύρης Θάλασσας και Κασπίας.
Πρόκειται για την προώθηση του έργου με ονομασία «Caspian Sea – Black Sea International Transport Corridor project – ITC-CSBS», μέσω του οποίου επιδιώκεται η βελτίωση του εμπορίου μεταξύ κεντρικής Ασίας και Ευρώπης και το άνοιγμα νέων δυνατοτήτων και ευκαιριών για συνδεσιμότητα και περιφερειακή ανάπτυξη στην περιοχή.
Σε δηλώσεις τους οι Υπ.Εξ. ανέφεραν πως αυτός ο νέος διάδρομος μεταφοράς αγαθών θα είναι ο πιο σύντομος αλλά και ο πλέον κερδοφόρος που θα συνδέει κεντρική Ασία και Ευρώπη μέσω των δύο θαλασσών.
Προκειμένου να αναπτυχθεί ο νέος αυτός διάδρομος θα συγκροτηθεί ομάδα εμπειρογνωμόνων που θα συμβάλλει στην εναρμόνιση των δασμών και στην απλοποίηση των τελωνειακών διαδικασιών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ