
Η εταιρεία ABB έχει επιλεγεί για την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων ισχύος και αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας στο νέο ηλεκτρικό πορθμείο (ferry) της ισλανδικής Διοίκησης Δηµοσίου Οδικού και Παράκτιου Δικτύου, το οποίο θα επιχειρεί σε μια διαδρομή στην οποία επικρατούν δύσκολες καιρικές συνθήκες.
Το μήκους 70 μέτρων πλοίο θα πραγματοποιεί 3.600 δρομολόγια ετησίως στην περιοχή μεταξύ Landeyjahöfn και του νησιού Westman, καλύπτοντας 13 χιλιόμετρα σε περίπου 45 λεπτά. Το εν λόγω πλοίο θα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 550 επιβάτες και 75 αυτοκίνητα, ενώ είναι προγραμματισμένο για παράδοση εντός του 2019. Θα διαθέτει μια μεγάλη συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας 3000kWh, ενώ είναι σχεδιασμένο για πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, με τη φόρτισή του να πραγματοποιείται στη στεριά κατά την παραμονή του στα δύο λιμάνια από τα οποία θα εξυπηρετείται. ‘Οταν θα επικρατούν δύσκολες καιρικές συνθήκες και η κατανάλωση ενέργειας ενδεχομένως να ξεπερνά την διαθέσιμη ηλεκτρική ενέργεια των μπαταριών, το πλοίο θα χρησιμοποιεί μια ηλεκτρογεννήτρια πετρελαίου.
Η ABB θα παρέχει επίσης γεννήτριες, μετασχηματιστές, πίνακες ελέγχου, το σύστημα διαχείρισης ενέργειας (PEMS) και το σύστημα ελέγχου αποθηκευμένης ενέργειας (ESCS). Επιπλέον, το πλοίο θα είναι συνδεδεμένο με το δίκτυο ABB Ability™ Collaborative Centers Infrastructure, το οποίο μέσω απομακρυσμένης παρακολούθησης εξοπλισμού και ανάλυσης δεδομένων θα προσφέρει απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη καθώς και υπηρεσίες προβλεπτικής συντήρησης.
Φωτό: abb.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…

Παρά την αύξηση της παραγωγής από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), η Ελλάδα παραμένει σταθερά ανάμεσα στις ακριβότερες χώρες της Ευρώπης στην προημερήσια αγορά ηλεκτρικής…

Η πλήρως ηλεκτρική πρόωση πλοίων μικρών και μεσαίων αποστάσεων αποτελεί μία από τις πιο ώριμες και άμεσα εφαρμόσιμες τεχνολογίες αποανθρακοποίησης στη ναυτιλία. Έτσι, η Νότια Κορέα…

Η ανάπτυξη νέας γενιάς ναυτιλιακών και ενεργειακών κινητήρων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την αξιόπιστη προμήθεια μεγάλων χυτών εξαρτημάτων. Τα συγκεκριμένα εξαρτήματα αποτελούν τον…

Το METAVASEA αποτελεί ένα φιλόδοξο πενταετές πρόγραμμα που εμπλέκει περισσότερους από 100 ναυτιλιακούς οργανισμούς από την Ανατολική Μεσόγειο. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία, η οποία…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ