
Οι υψηλές προσδοκίες που υπήρχαν για κέρδη ύψους $110 εκατ. τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της ιαπωνικής συμμαχίας Ocean Network Express (ONE), έπεσαν στο κενό με τον CEO της συμμαχίας κ. Jeremy Nixon να απαριθμεί τους λόγους που οδήγησαν σε αυτήν την δυσμενή οικονομική κατάσταση.
Η ONE, η οποία αποτελείται από τις εταιρείες NYK, K Line και MOL, εκτιμάται ότι θα καταγράψει ζημίες της τάξης των $600 εκατ. το πρώτο έτος λειτουργίας της. Προβλήματα που αφορούν την πρωτοεμφανιζόμενη περίοδο της εταιρείας, αφορούν, μεταξύ άλλων, την έλλειψη επαρκούς προσωπικού, την μη εξοικείωση του προσωπικού της συμμαχίας με τα πληροφοριακά της συστήματα, την μη επαρκή διαχείριση μεγάλου όγκου φορτίων κ.ά.
Τα παραπάνω οδήγησαν στην αποστροφή των εταιρειών προς την ιαπωνική συμμαχία, με αποτέλεσμα η απασχόληση των πλοίων της στις διαδρομές Ασίας- ΗΠΑ και Ασίας- Ευρώπης να φτάσει στο 70% από το αρχικό 90% και να επωφεληθούν κατ’ επέκταση οι ανταγωνίστριες εταιρείες, CMA CGM, COSCO και Hapag- Lloyd.
Ο κ. Nixon επεσήμανε ότι με το νέο έτος η συμμαχία σχεδιάζει μία νέα στρατηγική για την οικονομική της ανάκαμψη, η οποία περιλαμβάνει βελτιστοποίηση της οργάνωσής της, των παρεχόμενων υπηρεσιών της και του χαρτοφυλακίου των φορτίων που μεταφέρει.
Φωτό: ONE
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ