
Ο ναυπηγικός όμιλος Samsung Heavy Industries(SHI) εφάρμοσε για πρώτη φορά παγκοσμίως μια νέα επίστρωση χωρίς διαλύτες, η οποία αναπτύχθηκε από κοινού με τη νορβηγική εταιρεία επιστρώσεων Jotun. Η νέα αυτή επίστρωση χρησιμοποιήθηκε σε ένα πλοίο μεταφοράς LNG χωρητικότητας 7.500㎥ .
Με βάση το γεγονός ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει διαλύτης, ο οποίος είναι ένας τύπος πτητικής οργανικής ένωσης που χρησιμοποιείται για τη μείωση του ιξώδους των χρωμάτων για καλύτερη εφαρμογή, η εν λόγω επίστρωση είναι φιλική προς το περιβάλλον, ασφαλής από κινδύνους πυρκαγιάς και έκρηξης αλλά και αβλαβής για τον άνθρωπο. Επίσης ανταποκρίνεται στα αυστηρότερα πρότυπα των πλοίων, προσφέροντας εξαιρετική προστασία της επιφάνειας. Η εφαρμογή της είναι εύκολη, καθώς το ιξώδες της είναι χαμηλό ακόμη και χωρίς διαλύτη, ενώ είναι δυνατόν να επιτευχθεί το επιθυμητό πάχος με μία μόνο στρώση. Αυτό πρόκειται να μειώσει δραματικά το χρόνο ναυπήγησης, αυξάνοντας έτσι την παραγωγικότητα του ναυπηγείου.
Παρά τα πολυάριθμα πλεονεκτήματά τους, οι υπάρχουσες επιστρώσεις χωρίς διαλύτες δεν έχουν γίνει δημοφιλείς στη ναυπηγική βιομηχανία καθώς θεωρούνται αντιπαραγωγικές και δύσκολο να χρησιμοποιηθούν σε εμπορικά πλοία λόγω του υψηλού ιξώδους τους.
Με την ανάπτυξη της νέας αυτής φιλικής προς το περιβάλλον επίστρωσης που ξεπερνά τους τεχνολογικούς περιορισμούς, η SHI είναι πλέον σε θέση να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές της στον κλάδο της ναυπηγικής βιομηχανίας.
Φωτό: Jotun
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ανεξάρτητα από τις έντονες προσπάθειες για μια καθαρή ενεργειακή μετάβαση σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω των ΑΠΕ, η χρήση θερμικού άνθρακα ‒και κατ’ επέκταση η…
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ