
Ο ναυπηγικός όμιλος Samsung Heavy Industries(SHI) εφάρμοσε για πρώτη φορά παγκοσμίως μια νέα επίστρωση χωρίς διαλύτες, η οποία αναπτύχθηκε από κοινού με τη νορβηγική εταιρεία επιστρώσεων Jotun. Η νέα αυτή επίστρωση χρησιμοποιήθηκε σε ένα πλοίο μεταφοράς LNG χωρητικότητας 7.500㎥ .
Με βάση το γεγονός ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει διαλύτης, ο οποίος είναι ένας τύπος πτητικής οργανικής ένωσης που χρησιμοποιείται για τη μείωση του ιξώδους των χρωμάτων για καλύτερη εφαρμογή, η εν λόγω επίστρωση είναι φιλική προς το περιβάλλον, ασφαλής από κινδύνους πυρκαγιάς και έκρηξης αλλά και αβλαβής για τον άνθρωπο. Επίσης ανταποκρίνεται στα αυστηρότερα πρότυπα των πλοίων, προσφέροντας εξαιρετική προστασία της επιφάνειας. Η εφαρμογή της είναι εύκολη, καθώς το ιξώδες της είναι χαμηλό ακόμη και χωρίς διαλύτη, ενώ είναι δυνατόν να επιτευχθεί το επιθυμητό πάχος με μία μόνο στρώση. Αυτό πρόκειται να μειώσει δραματικά το χρόνο ναυπήγησης, αυξάνοντας έτσι την παραγωγικότητα του ναυπηγείου.
Παρά τα πολυάριθμα πλεονεκτήματά τους, οι υπάρχουσες επιστρώσεις χωρίς διαλύτες δεν έχουν γίνει δημοφιλείς στη ναυπηγική βιομηχανία καθώς θεωρούνται αντιπαραγωγικές και δύσκολο να χρησιμοποιηθούν σε εμπορικά πλοία λόγω του υψηλού ιξώδους τους.
Με την ανάπτυξη της νέας αυτής φιλικής προς το περιβάλλον επίστρωσης που ξεπερνά τους τεχνολογικούς περιορισμούς, η SHI είναι πλέον σε θέση να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές της στον κλάδο της ναυπηγικής βιομηχανίας.
Φωτό: Jotun
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αποστολή των Ναυτικών Χρονικών στο Λονδίνο Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Iουνίου η ετήσια γενική συνέλευση των μελών του Greek Shipping Co-operation Committee (γνωστού ως…
Περισσότεροι από 260 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους μετά την συντριβή αεροσκάφους της Air India, γεγονός που αποτελεί τη μεγαλύτερη αεροπορική τραγωδία της τελευταίας…
Την ανάπτυξη της στην Ευρώπη, συνεχίζει η American Airlines προσθέτοντας ένα ακόμη δρομολόγιο στο ελληνικό δίκτυό της με την εισαγωγή της εποχικής σύνδεσης μεταξύ…
Άνοδο καταγράφει η ναυλαγορά των Capesizes τις τελευταίες εβδομάδες, μετά τη «ραθυμία» του Απριλίου και του Μαΐου. Η συγκεκριμένη άνοδος οδηγείται κυρίως από την…
To μεταφορικής ικανότητας 16.592 TEUs «Axel Maersk» παρέλαβε πρόσφατα η Maersk, επισφραγίζοντας την «πίστη» της στις δυνατότητες της μεθανόλης ως ναυτιλιακού καυσίμου. Αξίζει να…
Σημαντική πτώση καταγράφουν οι ευκαιρίες απασχόλησης, καθώς τα περιοριστικά μέτρα Τραμπ πλήττουν το διά θαλάσσης εμπόριο και έναν σημαντικό μοχλό ανάπτυξης για την περιφερειακή…
Επένδυση ύψους $19,25 δισ. για την ανάπτυξη ενός νέου πυρηνικού εργοστασίου στη νοτιοανατολική Αγγλία δρομολογεί το Λονδίνο, όπως ανακοίνωσε η βρετανική κυβέρνηση, στο πλαίσιο…
Η CLPe Holdings, θυγατρική της εταιρείας ηλεκτρικής ενέργειας CLP με έδρα το Χονγκ Κονγκ, και η κρατική πετρελαϊκή China National Offshore Oil Corporation (CNOOC)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ