
Οι διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις αναφορικά με την υιοθέτηση του sulphur cap στη ναυτιλία το 2020 έχει φέρει αναστάτωση στην αεροπορική βιομηχανία.
Ενόψει sulphur cap οι πλοιοκτήτες θα στραφούν σε καθαρότερα καύσιμα, μειώνοντας την κατανάλωση βαρέων καυσίμων.
Αυτό σημαίνει, σύμφωνα με την Wall Street Journal, ότι θα αυξηθεί η κατανάλωση του καθαρότερου καυσίμου diesel, η τιμή του θα σημειώσει άνοδο, συμπαρασύροντας και τα jet fuels που καίνε τα αεροσκάφη, ανεβάζοντας κατ’ επέκταση τα κόστη που θα επωμισθούν οι αεροπορικές εταιρείες.
Αναλυτές επισημαίνουν ότι οι διεθνείς περιβαλλοντικοί κανονισμοί αναφορικά με την μείωση των εκπομπών των αέριων ρύπων από τα πλοία θα επηρεάσει σημαντικά τα κέρδη των αεροπορικών εταιρειών.
Από τις αρχές του 2018 έως και σήμερα η κατανάλωση των jet fuels έχει σημειώσει αύξηση της τάξης του 40% συγκριτικά με πέρυσι. Από μέρους τους τα διυλιστήρια πετρελαίου κάνουν ό,τι μπορούν για να ανταποκριθούν στην αυξημένη ζήτηση, μέρος της οποίας προέρχεται πλέον από τα πλοία.
Η υψηλή ζήτηση για jet fuels οδηγεί στην αύξηση της τιμής τους, άρα και σε αυξημένα κόστη για τις αεροπορικές εταιρείες, πολλές από τις οποίες μετακυλίουν το επιπρόσθετο κόστος στο ναύλο των επιβατών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ