
Αρκετές εταιρείες κρουαζιέρας έχουν αποφασίσει να απαγορεύσουν την χρήση πλαστικών μίας χρήσης στα κρουαζιερόπλοιά τους κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.
Όπως είχε αναφερθεί και σε προγενέστερο δημοσίευμα των Ναυτικών Χρονικών, η Norwegian Cruise Line Holdings Ltd. ανακοίνωσε ότι δεν θα χρησιμοποιούνται πλέον πλαστικά καλαμάκια μιας χρήσης σε 26 πλοία της. Εκτιμάται ότι από την υλοποίηση του στόχου της Norwegian Cruise Line Holdings Ltd. στα 26 πλοία της θα επιτευχθεί μείωση στα χρησιμοποιούμενα πλαστικά καλαμάκια κατά 50 εκατομμύρια.
Το παράδειγμα της Norwegian ακολούθησαν και άλλες δύο εταιρείες: η Carnival Cruise Line και η MSC Cruises, με την πρώτη να έχει σταματήσει να χρησιμοποιεί πλαστικά καλαμάκια σε ποτά που σερβίρονται στα κρουαζιερόπλοιά της και την δεύτερη να έχει ανακοινώσει ότι μέχρι τον Δεκέμβριο του 2018 δεν θα χρησιμοποιούνται πλαστικά καλαμάκια μίας χρήσης σε πλοία της. Μάλιστα, η MSC Cruises έχει θέσει στόχο μέχρι τον Μάρτιο του 2019 να έχει απαγορευτεί η χρήση όλων των πλαστικών μιας χρήσης στον στόλο των πλοίων της.
Την ίδια περιβαλλοντική στρατηγική με τις παραπάνω εταιρείες κρουαζιέρας έχουν εφαρμόσει, επίσης, οι εταιρείες Cruise & Maritime Voyages, Oceania Cruises, Regent Seven Seas Cruises, Seabourn, Azamara Club Cruises, P&O Cruises Australia κ.ά.
Επιπλέον, οι εταιρείες κρουαζιέρας Royal Caribbean, Virgin Voyages, Celebrity Cruises, Disney Cruise Line, Cunard και P&O Cruises έχουν θέσει ως στόχο να μειώσουν με την σειρά τους το δικό τους περιβαλλοντικό αποτύπωμα, έχοντας υποσχεθεί ότι θα εφαρμόσουν στο μέλλον παρόμοιες πρακτικές με τις παραπάνω εταιρείες για την εξάλειψη πλαστικών μίας χρήσεως κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τις προοπτικές της Metlen παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, σε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή “Europe Early Edition” του…
Πίστη στη δέσμευσή της περί εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας για το πλήρωμά της, η Capital Group, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη ήρθε σε συμφωνία…
Οι πυροσβέστες κατάφεραν αργά χθες, Δευτέρα 28 Απριλίου, το βράδυ να θέσουν υπό έλεγχο την πυρκαγιά που μαινόταν από το Σάββατο στο κύριο λιμάνι…
Καθώς οι παραγγελίες πλοίων απομακρύνονται από τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, η Alphaliner εξετάζει τα συστήματα πρόωσης με τα οποία είναι εξοπλισμένα τα containerships του…
Προς τη σύσταση κοινοπραξίας προχωρούν οι κολοσσοί ενέργειας Sinopec της Κίνας και Saudi Aramco της Σαουδικής Αραβίας. H συμφωνία, αξίας περίπου $4 δισ., υπεγράφη…
Το ράλι των παραγγελιών containerships φθίνει, όμως δεν σταματά, με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία να εξασφαλίζουν παραγγελίες για την κατασκευή συνολικά 24 πλοίων τις τελευταίες…
Οι στρατιωτικές δαπάνες αυξήθηκαν ταχύτατα το περασμένο έτος, με ρυθμό της τάξεως του 9,4% έναντι του 2023 και διαμορφώθηκαν στα $2,72 τρισ. Ειδικότερα, ένα…
Το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «KEDROS» παραλαμβάνει η Oceangold Tankers, CEO της οποίας είναι ο κ. Γιάννης Δράγνης. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του κινεζικού ναυπηγείου Shanghai…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ