
Αρκετές εταιρείες κρουαζιέρας έχουν αποφασίσει να απαγορεύσουν την χρήση πλαστικών μίας χρήσης στα κρουαζιερόπλοιά τους κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.
Όπως είχε αναφερθεί και σε προγενέστερο δημοσίευμα των Ναυτικών Χρονικών, η Norwegian Cruise Line Holdings Ltd. ανακοίνωσε ότι δεν θα χρησιμοποιούνται πλέον πλαστικά καλαμάκια μιας χρήσης σε 26 πλοία της. Εκτιμάται ότι από την υλοποίηση του στόχου της Norwegian Cruise Line Holdings Ltd. στα 26 πλοία της θα επιτευχθεί μείωση στα χρησιμοποιούμενα πλαστικά καλαμάκια κατά 50 εκατομμύρια.
Το παράδειγμα της Norwegian ακολούθησαν και άλλες δύο εταιρείες: η Carnival Cruise Line και η MSC Cruises, με την πρώτη να έχει σταματήσει να χρησιμοποιεί πλαστικά καλαμάκια σε ποτά που σερβίρονται στα κρουαζιερόπλοιά της και την δεύτερη να έχει ανακοινώσει ότι μέχρι τον Δεκέμβριο του 2018 δεν θα χρησιμοποιούνται πλαστικά καλαμάκια μίας χρήσης σε πλοία της. Μάλιστα, η MSC Cruises έχει θέσει στόχο μέχρι τον Μάρτιο του 2019 να έχει απαγορευτεί η χρήση όλων των πλαστικών μιας χρήσης στον στόλο των πλοίων της.
Την ίδια περιβαλλοντική στρατηγική με τις παραπάνω εταιρείες κρουαζιέρας έχουν εφαρμόσει, επίσης, οι εταιρείες Cruise & Maritime Voyages, Oceania Cruises, Regent Seven Seas Cruises, Seabourn, Azamara Club Cruises, P&O Cruises Australia κ.ά.
Επιπλέον, οι εταιρείες κρουαζιέρας Royal Caribbean, Virgin Voyages, Celebrity Cruises, Disney Cruise Line, Cunard και P&O Cruises έχουν θέσει ως στόχο να μειώσουν με την σειρά τους το δικό τους περιβαλλοντικό αποτύπωμα, έχοντας υποσχεθεί ότι θα εφαρμόσουν στο μέλλον παρόμοιες πρακτικές με τις παραπάνω εταιρείες για την εξάλειψη πλαστικών μίας χρήσεως κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ