
Η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), ένας από τους μεγαλύτερους ναυπηγικούς ομίλους παγκοσμίως, ενδεχομένως να καταγράψει ζημίες το επόμενο έτος λόγω μειωμένων παραγγελιών για νέα πλοία.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα της Yonhap News Agency, ο κ. Eun Sung- soo, πρόεδρος της Export-Import Bank of Korea, επεσήμανε ότι οι μειωμένες παραγγελίες για νέα πλοία την περίοδο 2015- 2017 και οι χαμηλές τιμές ναυπηγήσεων μπορεί να συμβάλλουν σημαντικά στη διαμόρφωση αρνητικών οικονομικών αποτελεσμάτων για την DSME.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το 2018 έχει αποδειχθεί ένα καλό έτος για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία. Από τις αρχές του 2018 έως και σήμερα η DSME έχει λάβει παραγγελίες αξίας $4,6 δις, συγκριτικά με παραγγελίες ύψους $1,5 δις του 2016 και $3 δις του 2017. Τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία κατάφεραν φέτος μετά από επτά ολόκληρα χρόνια να καταγράψουν κέρδη. Ωστόσο, οι προβλέψεις για οικονομικές ζημίες το ερχόμενο έτος προκαλούν έντονη ανησυχία για την πορεία της DSME.
Να σημειωθεί ότι ο νοτιοκορεάτικος ναυπηγικός όμιλος έχει προχωρήσει από το 2015 σε εφαρμογή πολιτικών αναδιάρθρωσης προκειμένου να περιορίσει τα κόστη του και να ενισχύσει την αποδοτικότητά του.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ