
Τα αυτόνομα πλοία και τα αυτόνομα αεροσκάφη (drones) αντιμετωπίζουν λιγότερα εμπόδια στην καθιέρωσή τους σε σχέση με τα αυτόνομα οχήματα. Αυτή είναι η άποψη των επαγγελματιών ασφαλιστών που συμμετείχαν σε μία έρευνα του International Underwriting Association (IUA) σχετικά με τις αναπτυσσόμενες τεχνολογίες.
Οι ερωτηθέντες εξέφρασαν την ανησυχία τους για την έλλειψη σχετικών υποδομών για αυτόνομα μέσα μεταφοράς, καθώς και για το κόστος, τις τεχνολογικές δυνατότητες, την κοινή γνώμη και τη νομοθεσία. Σε κάθε περίπτωση, τα εμπόδια που συνδέονται με την υιοθέτηση των αυτόνομων μέσων μεταφοράς θεωρήθηκε ότι αφορούν κυρίως τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό. Ωστόσο, περισσότερο από το 80% των συμμετεχόντων στην έρευνα πιστεύουν πως και οι τρεις τύποι αυτόνομων οχημάτων θα είναι διαδεδομένοι μέσα στα 10 επόμενα χρόνια.
Η έρευνα διεξήχθη από το Developing Technology Monitoring Group (DTMG) του IUA, το οποίο δημιουργήθηκε πριν από δύο χρόνια προκειμένου να εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες θα επηρεάσουν διάφορες κατηγορίες των ασφαλιστικών επιχειρήσεων.
Ο Daniel Fletcher, Technology Practice Manager της Chubb Europe και πρόεδρος του DTMG ανέφερε: “Τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη είναι σήμερα τα πλέον χρησιμοποιούμενα και αυτό αντικατοπτρίζεται από τον αριθμό των μελών του IUA που δήλωσαν στην έρευνά μας ότι παρέχουν ασφαλιστικά προϊόντα σε αυτόν τον τομέα, καθώς και από τη γεωγραφική εξάπλωση της κάλυψης. Ωστόσο, τα αυτόνομα πλοία θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν έναν σημαντικό τομέα δυνητικής ανάπτυξης για την αγορά του Λονδίνου, με το ένα τέταρτο των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα να δηλώνουν ότι σκέφτονται να εισάγουν προϊόντα σε αυτόν τον τομέα”.
Φωτό: Rolls-Royce
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 30 Μαΐου έλαβε χώρα η παράδοση του «Kohzan Maru VII», του πρώτου πλοίου μεταφοράς μεθανόλης διπλού καυσίμου, το οποίο εισέρχεται σε συμβόλαιο μακράς…
Η Ουκρανία θα χρειαστεί τουλάχιστον €500 εκατ. για να ανοικοδομήσει τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις υποδομών στα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας που καταστράφηκαν ολοσχερώς μετά τις…
H ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας προβλέπεται να παραμείνει ανθεκτική, με το ΑΕΠ να αυξάνεται 2% το 2025 και 2,1% το 2026, χάρη στις επενδύσεις…
Μετά την ανακοίνωση του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την επιβολή δασμών 50% σε όλες τις εισαγωγές χάλυβα, εντείνονται οι ανησυχίες για τις επιπτώσεις αυτής…
Σε συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας που θα πρωταγωνιστήσει στη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κατέληξαν οι Solvang ASA και ένα fund που διαχειρίζεται η…
Με σταθερό βήμα προς ένα βιώσιμο μέλλον, το λιμάνι της Κλαϊπέντα θέτει νέα πρότυπα όχι μόνο για τη λιμενική βιομηχανία της Λιθουανίας αλλά και…
Το outlook της αγοράς δεξαμενόπλοιων παραμένει θολό, με πληθώρα διαφορετικών παραγόντων να επιδρούν στη ζήτηση. Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson, ο σκοτεινός…
Η αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας αποτελεί κρίσιμο πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, η πράσινη μετάβαση, δεν μπορεί να επιτευχθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ