
Τα αυτόνομα πλοία και τα αυτόνομα αεροσκάφη (drones) αντιμετωπίζουν λιγότερα εμπόδια στην καθιέρωσή τους σε σχέση με τα αυτόνομα οχήματα. Αυτή είναι η άποψη των επαγγελματιών ασφαλιστών που συμμετείχαν σε μία έρευνα του International Underwriting Association (IUA) σχετικά με τις αναπτυσσόμενες τεχνολογίες.
Οι ερωτηθέντες εξέφρασαν την ανησυχία τους για την έλλειψη σχετικών υποδομών για αυτόνομα μέσα μεταφοράς, καθώς και για το κόστος, τις τεχνολογικές δυνατότητες, την κοινή γνώμη και τη νομοθεσία. Σε κάθε περίπτωση, τα εμπόδια που συνδέονται με την υιοθέτηση των αυτόνομων μέσων μεταφοράς θεωρήθηκε ότι αφορούν κυρίως τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό. Ωστόσο, περισσότερο από το 80% των συμμετεχόντων στην έρευνα πιστεύουν πως και οι τρεις τύποι αυτόνομων οχημάτων θα είναι διαδεδομένοι μέσα στα 10 επόμενα χρόνια.
Η έρευνα διεξήχθη από το Developing Technology Monitoring Group (DTMG) του IUA, το οποίο δημιουργήθηκε πριν από δύο χρόνια προκειμένου να εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες θα επηρεάσουν διάφορες κατηγορίες των ασφαλιστικών επιχειρήσεων.
Ο Daniel Fletcher, Technology Practice Manager της Chubb Europe και πρόεδρος του DTMG ανέφερε: “Τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη είναι σήμερα τα πλέον χρησιμοποιούμενα και αυτό αντικατοπτρίζεται από τον αριθμό των μελών του IUA που δήλωσαν στην έρευνά μας ότι παρέχουν ασφαλιστικά προϊόντα σε αυτόν τον τομέα, καθώς και από τη γεωγραφική εξάπλωση της κάλυψης. Ωστόσο, τα αυτόνομα πλοία θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν έναν σημαντικό τομέα δυνητικής ανάπτυξης για την αγορά του Λονδίνου, με το ένα τέταρτο των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα να δηλώνουν ότι σκέφτονται να εισάγουν προϊόντα σε αυτόν τον τομέα”.
Φωτό: Rolls-Royce
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ