
Η Λιμενική Αρχή της Τσιταγκόνγκ στο Μπαγκλαντές έχει εκδώσει νέες οδηγίες με στόχο την ασφαλή ναυσιπλοΐα στην εν λόγω θαλάσσια περιοχή.
Όπως αναφέρει ανακοίνωση του American P& I Club, λόγω του αυξανόμενου αριθμού ναυτικών ατυχημάτων και ζημιών σε πλοία που έχουν λάβει χώρα σε σημεία αγκυροβόλησης πλοίων εκτός του λιμένα της Τσιταγκόνγκ από την ιδιαίτερα αυξημένη θαλάσσια κίνηση που παρατηρείται, έχει κριθεί αναγκαίο να εφαρμοστούν ορισμένοι κανόνες και συστάσεις, οι οποίες τίθενται σε ισχύ από την 1η Οκτωβρίου 2018.
1. Ο πράκτορας κάθε πλοίου το οποίο έχει βύθισμα άνω των 9,5 μ. οφείλει να ειδοποιεί την Λιμενική Αρχή της Τσιταγκόνγκ τρεις μέρες πριν το πλοίο αγκυροβολήσει εκτός του λιμένα. Έγκριση για αγκυροβόληση θα δοθεί εφόσον υπάρχει επαρκής θαλάσσιος χώρος αλλά και κατάλληλος ανάλογα και με το βύθισμα του πλοίου.
2. Η πλοήγηση είναι απαραίτητη για τα πλοία που έχουν βύθισμα άνω των 9,5 μ. και επίσης κρίνεται αναγκαίο για όλα τα πλοία εκείνα που κινούνται γύρω από τα σημεία αγκυροβόλησης εκτός του λιμένα της Τσιταγκονγκ.
3. Το Port Radio της Τσιταγκόνγκ θα καθοδηγεί τα πλοία με βύθισμα άνω των 9,5 μ. σε μία περιοχή αγκυρόβολησης κατάλληλη για τα συγκεκριμένα πλοία.
4. Η Λιμενική Αρχή της Τσιταγκόνγκ θα ελέγχει και θα καθοδηγεί τις κινήσεις των πλοίων στα σημεία αγκυροβόλησης εκτός του λιμένα. Επίσης θα επιθεωρεί την εθελοντική υπηρεσία πλοήγησης στην εξωτερική περιοχή αγκυροβόλησης της Τσιταγκόνγκ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ