
Η Λιμενική Αρχή της Τσιταγκόνγκ στο Μπαγκλαντές έχει εκδώσει νέες οδηγίες με στόχο την ασφαλή ναυσιπλοΐα στην εν λόγω θαλάσσια περιοχή.
Όπως αναφέρει ανακοίνωση του American P& I Club, λόγω του αυξανόμενου αριθμού ναυτικών ατυχημάτων και ζημιών σε πλοία που έχουν λάβει χώρα σε σημεία αγκυροβόλησης πλοίων εκτός του λιμένα της Τσιταγκόνγκ από την ιδιαίτερα αυξημένη θαλάσσια κίνηση που παρατηρείται, έχει κριθεί αναγκαίο να εφαρμοστούν ορισμένοι κανόνες και συστάσεις, οι οποίες τίθενται σε ισχύ από την 1η Οκτωβρίου 2018.
1. Ο πράκτορας κάθε πλοίου το οποίο έχει βύθισμα άνω των 9,5 μ. οφείλει να ειδοποιεί την Λιμενική Αρχή της Τσιταγκόνγκ τρεις μέρες πριν το πλοίο αγκυροβολήσει εκτός του λιμένα. Έγκριση για αγκυροβόληση θα δοθεί εφόσον υπάρχει επαρκής θαλάσσιος χώρος αλλά και κατάλληλος ανάλογα και με το βύθισμα του πλοίου.
2. Η πλοήγηση είναι απαραίτητη για τα πλοία που έχουν βύθισμα άνω των 9,5 μ. και επίσης κρίνεται αναγκαίο για όλα τα πλοία εκείνα που κινούνται γύρω από τα σημεία αγκυροβόλησης εκτός του λιμένα της Τσιταγκονγκ.
3. Το Port Radio της Τσιταγκόνγκ θα καθοδηγεί τα πλοία με βύθισμα άνω των 9,5 μ. σε μία περιοχή αγκυρόβολησης κατάλληλη για τα συγκεκριμένα πλοία.
4. Η Λιμενική Αρχή της Τσιταγκόνγκ θα ελέγχει και θα καθοδηγεί τις κινήσεις των πλοίων στα σημεία αγκυροβόλησης εκτός του λιμένα. Επίσης θα επιθεωρεί την εθελοντική υπηρεσία πλοήγησης στην εξωτερική περιοχή αγκυροβόλησης της Τσιταγκόνγκ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα καινοτόμο project ηλιακής ενέργειας εκκινεί στην Ευρώπη με την υπογραφή της TotalEnergies. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Reuters, πρόκειται για το μεγαλύτερο τέτοιο εγχείρημα…
Τα άστρα (σχεδόν) ευθυγραμμίζονται για τα LPG carriers, καθώς η ναυλαγορά βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Το βλέμμα του στην αγορά των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένων φορτίων στρέφει ο κολοσσός COSCO. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, η COSCO…
Με ασταμάτητη όρεξη συνεχίζει η Hapag-Lloyd το πλάνο επέκτασης και ανανέωσης του υπό διαχείριση στόλου της. Ειδικότερα, όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Το διαδίκτυο συνιστά ένα αδιαμφισβήτητα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να μη συνιστά εξαίρεση. Το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του διεισδύουν ενεργά στις ζωές των ανθρώπων εν πλω, επιτρέποντας την αξιοποίησή του για την ενίσχυση της ασφάλειας και σαφώς οδηγώντας τη διασύνδεση στεριάς και πλοίου σε νέα εποχή.
Οι εσωτερικές πλωτές μεταφορές και τα λιμάνια αποτελούν πυλώνα ανταγωνιστικότητας, βιωσιμότητας και ανθεκτικότητας για την ΕΕ, όπως προέκυψε και από τα ευρήματα της έκθεσης…
Την παραλαβή ενός ακόμα πλοίου κατανάλωσης εναλλακτικών καυσίμων γνωστοποίησε η Hafnia, μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 22 Μαΐου, η…
Καθώς τα «φώτα» της βιομηχανίας ενέργειας εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στις ακτές της Γουιάνας, η χώρα της Λατινικής Αμερικής προχωρά στη λήψη μέτρων με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ