
Η Hyundai Heavy Industries προχωρά στη ναυπήγηση δύο shuttle tankers για την νορβηγική Knutsen NYK Offshore Tankers AS (KNOT), αξίας $210 εκατ.
Η παραπάνω παραγγελία έδωσε σημαντική ώθηση στις παραγγελίες που έχει λάβει φέτος ο νοτιοκορεάτικος όμιλος Hyundai Heavy Industries (HHI), ο οποίος αποτελείται από τις εταιρείες Hyundai Heavy Industries, Hyundai Mipo Duckyard και Hyundai Samho Heavy Industries. Οι παραγγελίες για νέα πλοία ανέρχονται σε αξία τα $10,4 δις και αντιπροσωπεύουν το 79% του στόχου που έχει θέσει για το τρέχον έτος ο Όμιλος ($13,2 δις).
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Business Korea οι επιδόσεις του ομίλου HHI για το πρώτο εννιάμηνο του έτους αποτελούν τις υψηλότερες των τελευταίων πέντε ετών.
Από τις αρχές του 2018 έως τα τέλη του περασμένου Σεπτεμβρίου η HHI έχει λάβει παραγγελίες για 47 δεξαμενόπλοια, 47 containerships, 16 πλοία μεταφοράς LNG, 12 πλοία μεταφοράς LPG και 3 πλοία μεταφοράς αιθανίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 30 Μαΐου έλαβε χώρα η παράδοση του «Kohzan Maru VII», του πρώτου πλοίου μεταφοράς μεθανόλης διπλού καυσίμου, το οποίο εισέρχεται σε συμβόλαιο μακράς…
Η Ουκρανία θα χρειαστεί τουλάχιστον €500 εκατ. για να ανοικοδομήσει τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις υποδομών στα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας που καταστράφηκαν ολοσχερώς μετά τις…
H ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας προβλέπεται να παραμείνει ανθεκτική, με το ΑΕΠ να αυξάνεται 2% το 2025 και 2,1% το 2026, χάρη στις επενδύσεις…
Μετά την ανακοίνωση του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την επιβολή δασμών 50% σε όλες τις εισαγωγές χάλυβα, εντείνονται οι ανησυχίες για τις επιπτώσεις αυτής…
Σε συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας που θα πρωταγωνιστήσει στη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κατέληξαν οι Solvang ASA και ένα fund που διαχειρίζεται η…
Με σταθερό βήμα προς ένα βιώσιμο μέλλον, το λιμάνι της Κλαϊπέντα θέτει νέα πρότυπα όχι μόνο για τη λιμενική βιομηχανία της Λιθουανίας αλλά και…
Το outlook της αγοράς δεξαμενόπλοιων παραμένει θολό, με πληθώρα διαφορετικών παραγόντων να επιδρούν στη ζήτηση. Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson, ο σκοτεινός…
Η αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας αποτελεί κρίσιμο πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, η πράσινη μετάβαση, δεν μπορεί να επιτευχθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ