
Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία K Line σχεδιάζει να εφαρμόσει μία ποικιλία μεθόδων προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν τα πλοία της στις διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις του 2020 για καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Ο κ. Eizo Murakami, πρόεδρος και CEO της K Line, δήλωσε ότι ορισμένα πλοία της εταιρείας, ενόψει του sulphur cap, θα καταναλώνουν καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, σε άλλα πλοία θα τοποθετηθούν scrubbers, ενώ κάποια άλλα θα μετασκευαστούν προκειμένου να καταναλώνουν ως καύσιμο LNG.
Όπως επεσήμανε ο κ. Murakami ανάλογα με τον σχεδιασμό και τις ανάγκες του κάθε πλοίου θα επιλεγεί και η κατάλληλη λύση προς την ικανοποίηση των διεθνών περιβαλλοντικών προτύπων.
Ο κ. Murakami δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι η λήψη των απαιτούμενων μέτρων από την εταιρεία με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος θα πραγματοποιηθεί χωρίς καθυστέρηση. Ωστόσο θα επιφέρει αυξημένα κόστη, το «βάρος» των οποίων σύμφωνα με τον ίδιο θα πρέπει να κατανεμηθεί σε όλα τα ενδιαφερόμενη μέρη.
Φωτό: kline.co.jp
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ