
Ξεκινά η ναυπήγηση για το νέο επιβατηγό πλοίο της Viking Line στα κινεζικά ναυπηγεία Xiamen Shipbuilding Industry Co., Ltd.
Το νέο πλοίο της φινλανδικής Viking αποτελεί ένα από τα πιο eco-friendly πλοία του κόσμου, καθώς θα ναυπηγηθεί με γνώμονα τις διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις, κατανάλωντας ως καύσιμο LNG.
Το όνομα που θα φέρει το νέο πλοίο δεν έχει γνωστοποιηθεί ακόμα, ωστόσο θα έχει μήκος 218 μ., χωρητικότητα 63.000 τόνων και τη δυνατότητα να μεταφέρει 2.800 επιβάτες.
Με την κατανάλωση LNG υπολογίζεται ότι το πλοίο θα έχει μειωμένες εκπομπές αέριων ρύπων κατά 10% συγκριτικά με τα υπόλοιπα πλοία της εταιρείας που καταναλώνουν πετρέλαιο.
Η Viking Line αναμένεται να παραλάβει το νέο της πλοίο προς τα τέλη του 2020 και το οποίο θα πραγματοποιεί δρομολόγια στην γραμμή Τουρκού (Φινλανδία) – Στοκχόλμη (Σουηδία). Στη ναυπήγηση του πλοίου, στον εσωτερικό του σχεδιασμό αλλά και στον εφοδιασμό του με μηχανές, τεχνολογικά συστήματα κ.ά. θα συμμετέχουν οι εταιρείες Wärtsilä, ABB Marine, Kone, Koncept Stockholm, Deltamarin και Almaco.
Φωτό: Viking Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ