
Επιστροφή στην κανονικότητα για το σημαντικότερο oil port της Βενεζουέλας, στην πόλη Jose στα βορειανατολικά της χώρας, μετά την σύγκρουση δεξαμενόπλοιου σε αποβάθρα του λιμένα το περασμένο Σαββατοκύριακο, όπως αναφέρει το Reuters.
Παράλληλα το ειδησεογραφικό πρακτορείο σημειώνει ότι δεξαμενόπλοιο το οποίο φέρει ελληνική σημαία, μετέφερε νάφθα από τις ΗΠΑ και κατευθυνόταν προς την ανατολική αποβάθρα του λιμένα όταν και την προσέκρουσε.
Το εν λόγω περιστατικό είχε σαν συνέπεια η κρατική πετρελαϊκή PDVSA να αδυνατεί να εξάγει σημαντικές ποσότητες αργού καθώς υπήρχαν σημαντικές καθυστερήσεις στην φόρτωση και εκφόρτωση υγρών εμπορευμάτων. Σημειώνεται ότι υπό κανονικές συνθήκες ένα VLCC χρειάζεται περίπου πέντε μέρες για να φορτώσει από εκεί εμπόρευμα.
Υπενθυμίζεται παράλληλα ότι όλο αυτό το διάστημα η PDVSA αγωνίζεται σθεναρά για την επιβίωση της καθώς έχει να αντιμετωπίσει, πέραν των αμερικανικών κυρώσεων προς την Βενεζουέλα, τους πιστωτές της οι οποίοι αποσκοπούν στην κατάσχεση των περιουσιακών της στοιχείων. Είναι επίσης χαρακτηριστικό ότι η παραγωγή αργού στην Βενεζουέλα έφτασε τον Ιούλιο στα χαμηλά 60ετίας.
Σημειώνεται ότι νωρίτερα μέσα στο χρόνο οι εξαγωγές αργού από τον λιμένα του Jose κυμαίνονταν στα 900.000 βαρέλια ημερησίως.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ