
Δύο κορυφαίοι ευρωπαϊκοί αερομεταφορείς, η British Airways και η Air France ενημέρωσαν το κοινό τους την Πέμπτη 23 Αυγούστου ότι από τον επόμενο μήνα διακόπτουν τις πτήσεις τους προς το Ιράν καθώς τα δρομολόγια προς την Τεχεράνη αυτή την στιγμή δεν είναι «εμπορικά βιώσιμα», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Όπως τονίζεται στις σχετικές ανακοινώσεις και των δύο, η απόφαση αυτή αποτελεί απόρροια των αμερικανικών κυρώσεων οι οποίες έχουν επιφέρει μια ραγδαία υποτίμηση του ιρανικού νομίσματος, Ριάλ, καθιστώντας έτσι σχεδόν ανέφικτη την μετακίνηση των Ιρανών εκτός χώρας.
Υπενθυμίζεται ότι ο βρετανικός κολοσσός είχε προβεί στην επανέναρξη εκτέλεσης δρομολογίων προς την Τεχεράνη δύο χρόνια πριν μετά από ένα διάστημα τεσσάρων ετών όπου είχε διακοπεί η αεροπορική σύνδεση με το Λονδίνο.
Παράλληλα τονίζεται ότι η τελευταία πτήση της British Airways προς την Τεχεράνη είναι προγραμματισμένη για τις 22 Σεπτεμβρίου ενώ η τελευταία πτήση από την ιρανική πρωτεύουσα θα πραγματοποιηθεί την αμέσως επόμενη ημέρα στις 23 Σεπτεμβρίου.
Από την άλλη πλευρά η Air France, η οποία από την αρχή του τρέχοντος μήνα έχει μειώσει τη συχνότητα πτήσεων προς το Ιράν από τρεις την εβδομάδα σε μία, θα «πετάξει» για τελευταία φορά προς την Τεχεράνη, στις 18 Σεπτεμβρίου. Aξίζει να τονιστεί ότι και η KLM ανακοίνωσε ότι σταματά τις πτήσεις της προς το Ιράν.
Τέλος επισημαίνεται ότι μετά την επιβολή των αμερικανικών κυρώσεων, η ανησυχία στις τάξεις του επιχειρηματικού κόσμου του Ιράν φαίνεται πως εντείνεται καθώς εταιρείες-κολοσσοί όπως η γαλλική Total, η γερμανική Allianz και η δανική Maersk έχουν προαναγγείλει την παύση των δραστηριοτήτων τους στην χώρα της Μέσης Ανατολής.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ