
Φαίνεται πως δεν έχει επανέλθει ακόμα η ομαλή ροή των εργασιών στο σημαντικότερο λιμένα εμπορευματοκιβωτίων του Ηνωμένου Βασιλείου, το λιμάνι του Felixstowe. Ο λιμένας μετά την εφαρμογή ενός νέου λογισμικού, του nGen terminal operating system (TOS), αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα καθώς έχει δημιουργηθεί μία βραχυκύκλωση στη διαχείριση και στις μεταφορές των φορτίων.
Τα προβλήματα και οι καθυστερήσεις στην εκτέλεση των εργασιών του λιμένα του Felixstowe λαμβάνουν χώρα παραπάνω από 1 μήνα, γεγονός που δημιουργεί αναστάτωση και εκνευρισμό σε ναυτιλιακές εταιρείες, των οποίων τα πλοία προσεγγίζουν στο συγκεκριμένο λιμάνι, σε ναυλωτές αλλά και σε κάθε ενδιαφερόμενο μέρος.
Πολλές είναι οι ναυτιλιακές εταιρείες οι οποίες έχουν εκφράσει την δυσαρέσκειά τους για τις καθυστερήσεις που καταγράφονται στις παραδόσεις και στην διαχείριση των φορτίων τους από το λιμάνι, με αρκετές να επιλέγουν να τροποποιούν τα δρομολόγια των πλοίων τους προκειμένου να εξασφαλίσουν την έγκαιρη παράδοση των εμπορευμάτων τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Maersk, η οποία επέλεξε για ένα διάστημα 12 εβδομάδων να προσεγγίζουν τα πλοία της στο λιμένα του Liverpool αντί του Felixstowe.
Εκπρόσωπος της λιμενικής αρχής του Felixstowe ανέφερε ότι πρόκειται να γίνει μία σειρά από αναβαθμίσεις στο λιμάνι, γεγονός που θα συμβάλει στην αύξηση της παραγωγικότητάς του. Όπως υποστηρίζεται από τη λιμενική αρχή του Felixstowe, στα τέλη του Ιουλίου 2018 υπολογίστηκε ότι είχε επανέλθει το 80% της παραγωγικότητας του λιμένα συγκριτικά με τα επίπεδα της παραγωγικότητας πριν την εφαρμογή του λογισμικού.
Φωτό: Port of Felixstowe
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ