
Η Κίνα μετά από έξι χρόνια προετοιμασίας, οκτώ χρόνια κατασκευής και κόστος περίπου $16,8 δις, ολοκλήρωσε την μακρύτερη τεχνητή γέφυρα στον κόσμο. Η γέφυρα αυτή συνδέει τις πόλεις Χονγκ Κονγκ- Ζουχάι- Μακάο. H κατασκευάστρια κοινοπραξία περάτωσε μάλιστα τις μεγάλες εργασίες κατασκευής στις 31 Δεκεμβρίου 2017 όπως είχε προγραμματιστεί, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Xinhua.
Η γέφυρα θεωρείται το πιο αποτελεσματικό δίκτυο μεταφορών και μειώνει το χρόνο ταξιδιού μεταξύ Χονγκ Κονγκ και Ζουχάι από τρεις ώρες σε μόλις 30 λεπτά. Η επέκταση της κυκλοφορίας των αυτοκινητόδρομων, των σιδηροδρόμων και των λιμένων, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης πολιτικής της κεντρικής κυβέρνησης στο Πεκίνο για την υποστήριξη της οικονομικής ζωής αλλά και την ενοποίηση της περιοχής του Δέλτα του ποταμού Περλ, που είναι επίσης γνωστή ως Greater Bay Area.
Το φιλόδοξο έργο μήκους 55 χλμ., όντας έξι λωρίδες ευρύ, αποτελείται από τέσσερις σήραγγες και τέσσερα τεχνητά νησιά. Η σήραγγα Gongbei μήκους 2,7 χλμ. και ύψους 21 μ. είναι μάλιστα η μεγαλύτερη από οποιαδήποτε παρόμοια σήραγγα οδικής κυκλοφορίας στον κόσμο.
Αν και τοπικά ΜΜΕ εκφράζουν ανησυχίες ειδικών σχετικά με τα έργα κατασκευής, τους τελευταίους μήνες εκπρόσωποι της τοπικής κυβέρνησης αλλά και των κατασκευαστριών εταιρειών προσπαθούν να καθησυχάσουν τις όποιες αμφιβολίες για την ποιότητα των υποδομών και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί.
Το έργο πάντως αλλάζει το δίκτυο μεταφορών σε έναν από τους πιο σημαντικούς κόμβους εμπορίου και μεταφορών στον κόσμο ενώ παράλληλα εξυπηρετεί χιλιάδες εργαζομένους και ταξιδιώτες στο συγκεκριμένο νησιωτικό σύμπλεγμα. Το Πεκίνο προσπαθεί με την υποστήριξη μεγάλων έργων στη συγκεκριμένη περιοχή που παραμένει φορολογικός παράδεισος για πολλούς, να εξασφαλίσει την πρωτοκαθεδρία του Χονγκ Κόνγκ αλλά και του Μακάο στην περιοχή γνωρίζοντας ότι η Σιγκαπούρη αποτελεί πλέον έναν μη αμελητέο «ανταγωνιστή» ως προς την προσέλκυση πολλών εταιρειών στην ευρύτερη ήπειρο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Διακήρυξη για την ενίσχυση της οικονομικής συνεργασίας Ελλάδας – ΗΠΑ εστιάζοντας σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης, υπέγραψαν στις 7 Νοεμβρίου στο Ζάππειο ο υφυπουργός Εξωτερικών,…

Οι αμερικανικές εταιρείες αεροπορικών μεταφορών εμπορευμάτων UPS και FedEx ανακοίνωσαν την Παρασκευή 7 Noεμβρίου ότι καθήλωσαν τους στόλους των αεροσκαφών τους, με περισσότερα από…

Ανοδική πορεία χάραξε η ναυλαγορά των LNG carriers εντός του Οκτωβρίου, σύμφωνα με την Intermodal. Κατά τις τελευταίες ημέρες του περασμένου μήνα, οι ναύλοι…

Η κατασκευή κρουαζιερόπλοιων συνιστά μια εξίσου έντονη δραστηριότητα στον χώρο της ναυτιλίας, με σημαντικά κεφάλαια να κατανέμονται για τη ναυπήγηση των πολυτελών πλοίων. Σύμφωνα…

Την εστίασή της στην αγορά των product tankers επιβεβαίωσε η Euroholdings Ltd, με την απόκτηση ενός MR product tanker, χωρητικότητας 50.000 dwt. Το εν…

Πτώση κατέγραψε η μετοχή της Maersk την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου στον απόηχο των εκτιμήσεων για χαμηλότερα του αναμενομένου κέρδη του δανέζικου κολοσσού. Τα κέρδη…

The third Lofrans’ & MAX POWER Convention unfolded this October at the breathtaking LaLiBay Resort & Spa on Aegina Island. Τhe convention has become…

Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ελλάδα υπέγραψαν σήμερα στην Αθήνα κοινή Διακήρυξη Οικονομικής Ασφάλειας, η οποία αποτυπώνει μια νέα γεωπολιτική πραγματικότητα: η οικονομική ασφάλεια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ