
Το 2013 το Ταλίν, η πρωτεύουσα της Εσθονίας, αποφάσισε ύστερα από διενέργεια δημοψηφίσματος, να καθιερώσει τις δωρεάν δημόσιες συγκοινωνίες μόνο για τους κατοίκους της πόλης, οι οποίοι το μόνο που είχαν να κάνουν ήταν να εγγραφούν ως κάτοικοι και να αποκτήσουν μία «πράσινη κάρτα» έναντι των 2 ευρώ.
Η συγκεκριμένη ενέργεια έγινε ευρέως αποδεκτή, με αποτέλεσμα η κυβέρνηση της Εσθονίας να πάρει την απόφαση ώστε να καθιερώσει τη δωρεάν μεταφορά των κατοίκων σε όλη την χώρα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με διεθνή μέσα ενημέρωσης, από την 1η Ιουλίου 2018 θα πραγματοποιούνται δωρεάν μεταφορές μόνο μέσω λεωφορείων σε όλη την Εσθονία, για όσους είναι κάτοικοι της χώρας.
Η συγκεκριμένη απόφαση ελήφθη προκειμένου η κυβέρνηση να στηρίξει όσους κατοίκους έχουν χαμηλά εισοδήματα ή είναι άνεργοι, ενώ συγχρόνως εκτιμάται ότι η πολιτική αυτή θα συμβάλει σημαντικά στη μείωση των καυσαερίων και της κίνησης στους δρόμους, καθώς με αυτόν τον τρόπο οι κάτοικοι θα επιλέγουν να μην χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους για να μετακινούνται. Η κυβέρνηση της Εσθονίας επωφελείται και από την δική της πλευρά καθώς με την εγγραφή ατόμων ως κατοίκων της χώρας η κάθε πόλη της Εσθονία θα λαμβάνει αυτόματα μέρος των εθνικών φόρων που καταβάλλει κάθε κάτοικος, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο τα δημοτικά ταμεία.
Όπως αναφέρει η Huffington Post, πρόκειται για το μεγαλύτερο σύστημα δωρεάν δημόσιων μεταφορών του κόσμου αυτό που σχεδιάζει να εφαρμόσει η κυβέρνηση της Εσθονίας.
Παρόμοια συστήματα μικρότερης έκτασης έχουν υιοθετηθεί από την Γαλλία και την Γερμανία, ενώ η Ουαλία και το Ηνωμένο Βασίλειο εφαρμόζουν το σύστημα δωρεάν συγκοινωνιών τα Σαββατοκύριακα με στόχο τη μείωση των εκπομπών καυσαερίων από τα αυτοκίνητα.
Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Ταλίν το 2016, το σύστημα δωρεάν συγκοινωνιών στην πόλη δεν αποθάρρυνε σημαντικά τους κατοίκους της πόλης από το να μην χρησιμοποιούν το αμάξι τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Σε νέα εποχή εισέρχεται πλέον η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs (LDA). Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Louis Dreyfus, μέτοχος της LDA,…
Μπλόκο στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια στήνουν οι Κάννες, με το δημοτικό συμβούλιο του γαλλικού θερέτρου να λαμβάνει την απόφαση να απαγορεύσει από το επόμενο έτος…
Η Σαγκάη σημείωσε πρόσφατα μια σημαντική επιτυχία, ολοκληρώνοντας την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγρού CO₂ από πλοίο σε πλοίο. Η μεταφορά έλαβε χώρα στο…
Νέες απαιτήσεις με αποδέκτη τόσο τις αεροπορικές εταιρείες όσο και τους προμηθευτές jet fuel θα επιβάλλει η Τουρκία προκειμένου να ενισχυθεί η υιοθέτηση βιώσιμων…
Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών ανακατατάξεων, οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές για τις αγορές πετρελαίου μοιάζουν θολές. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson…
Στην ανακάλυψη ενός γιγαντιαίου κοιτάσματος πετρελαίου προέβη πρόσφατα o νορβηγικός κολοσσός Equinor. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η Equinor ανακάλυψε ένα νέο κοίτασμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ