
Η γερμανική εταιρεία διαχείρισης πλοίων Hartmann Reederei επιβεβαίωσε ότι δύο από τα πλοία της, τα χωρητικότητας 36.000 m³ πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου αιθυλενίου (LEG) ‘Gaschem Beluga’ και ‘Gaschem Orca’, τα οποία τροφοδοτούνται από τους πρώτους παγκοσμίως δίχρονους κινητήρες ME-GIE (-Gas Injection Ethane), συμπλήρωσαν συλλογικά τις 10.000 ώρες λειτουργίας.
Τα εν λόγω πλοία παραγγέλθηκαν από τη Hartmann και τη νορβηγική Ocean Yield και ναυπηγήθηκαν στην Κίνα από τη Sinopacific Offshore Engineering (SOE) με σκοπό τη μεταφορά αιθανίου που προέρχεται από αμερικάνικο σχιστολιθικό αέριο σε ευρωπαϊκές μονάδες πυρόλησης για την παραγωγή αιθυλενίου.
Ο Capt. Ulrich Adami, Fleet Manager της Hartmann Reederei ανέφερε: “Είμαστε ευγνώμονες στη MAN Diesel & Turbo για την ανάπτυξη του κινητήρα ME-GI ο οποίος χρησιμοποιεί αιθάνιο για καύσιμο. Ο ME-GIE είναι πολύ αξιόπιστος και περίπου το 97-98% των δρομολογίων των πλοίων μας στον Ατλαντικό έγινε χρησιμοποιώντας αιθάνιο για καύσιμο.”
Ανάμεσα στα πλεονεκτήματα του κινητήρα τύπου ME-GIE είναι το γεγονός ότι μπορεί να λειτουργεί σχεδόν με οποιαδήποτε ποιότητα αερίου χωρίς να μειώνεται η απόδοση. Συγκεκριμένα μπορεί να λειτουργεί με μείγμα LPG και μεθανίου, ή αιθανίου, χωρίς να επηρεάζεται η απόδοση σε λειτουργία αερίου. Ένα τέτοιο μείγμα μπορεί να περιλαμβάνει έως και 50% LPG, ενώ σύμφωνα με ευρήματα της MAN Diesel & Turbo μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό LPG. Όλα αυτά καθιστούν τον κινητήρα τύπου ME-GI, τη φιλικότερη προς το περιβάλλον διαθέσιμη τεχνολογία δίχρονων κινητήρων, σύμφωνα με την MAN Diesel & Turbo.
Φωτό: marine.mandieselturbo.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ