
Στην ετήσια συνεδρίαση της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής του DNV GL, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος, συμμετείχαν εκπρόσωποι από όλη την ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία. Από το DNV GL, στην εκδήλωση παρέστησαν: o κ. Knut Ørbeck-Nielssen, Maritime CEO, ο κ. Trond Hodne, Business Development Manager, ο κ. Stian Erik Sollied, Area Manager Japan, ο κ. Χρήστος Χρυσάκης, Business Development Manager of Business Development Projects στο Oslo και η κ. Catrine Vestereng, Business Director Tankers.
Οι παρουσιάσεις που έγιναν επικεντρώθηκαν στην εξέλιξη του DNV GL και στους τομείς εστίασής του για το 2018. Το “Maritime Forecast up to 2050”, η πορεία προς ένα ψηφιακό νηογνώμονα και το Global Sulphur Cap του 2020 ήταν μερικοί από τους τομείς εστίασης των παρουσιάσεων.
Στο πλαίσιο της παρουσίασής του, ο κ. Knut Ørbeck-Nilssen ανέφερε: “Η ναυτιλιακή βιομηχανία γινόταν ολοένα και πιο περίπλοκη, ως αποτέλεσμα του ψηφιακού της μετασχηματισμού, και αυτό οδήγησε στη διαμόρφωση της στρατηγικής του DNV GL. Προσφέροντας μια σειρά ψηφιακών βελτιώσεων και υπηρεσιών όπως ηλεκτρονικά πιστοποιητικά, επιθεωρήσεις με τη χρήση drones καθώς και μια ανοικτή ψηφιακή πλατφόρμα, ο DNV GL στοχεύει στη βελτίωση του εύρους των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες του, στην αύξηση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητάς του, και στην ανάπτυξη ενός ψηφιακού μοντέλου ταξινόμησης πλοίων”.
Ο κ. Trond Hodne με τη σειρά του, παρουσίασε μια πιο εμπεριστατωμένη ματιά του “Maritime Forecast to 2050”, το οποίο δίνει μια εικόνα για το ενεργειακό μέλλον του κόσμου έως το 2050. Η μελέτη αυτή παρέχει μια μακροπρόθεσμη επισκόπηση του τρόπου με τον οποίο διάφοροι κλάδοι της ναυτιλίας,όπως τα δεξαμενόπλοια, τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, και οι υπεράκτιες εγκαταστάσεις επηρεάζονται από τις αλλαγές των προτύπων παραγωγής και κατανάλωσης ενέργειας. Ο κ. Hodne συνέχισε την παρουσίασή του με μια ενημέρωση σχετικά με τις σημερινές ναυτιλιακές αγορές, ενώ κλείνοντας εξέτασε και τις προοπτικές της αγοράς του LNG.
Κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων, έγιναν διάφορες συζητήσεις μεταξύ όλων των συμμετεχόντων. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με τις παρατηρήσεις του Προέδρου της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής Dr. John Coustas και του κ. Knut Ørbeck-Nilssen, CEO του DNV GL Maritime.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Αναντίρρητα, η τεχνολογία και τα επιτεύγματά της έχουν σταθεί αρωγοί στην ενίσχυση της ασφάλειας στη ναυτιλία και στις μεταφορές, μέσω των διευκολύνσεων που παρέχουν.…
Το 2025 αποτέλεσε κομβικό έτος για τις συμμαχίες της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, καθώς φέτος διήλθαν μια περίοδο αναδιάρθρωσης. Σε πρόσφατη ανάλυση της Sea-Intelligence, αναδεικνύεται…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ