
Στην ετήσια συνεδρίαση της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής του DNV GL, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος, συμμετείχαν εκπρόσωποι από όλη την ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία. Από το DNV GL, στην εκδήλωση παρέστησαν: o κ. Knut Ørbeck-Nielssen, Maritime CEO, ο κ. Trond Hodne, Business Development Manager, ο κ. Stian Erik Sollied, Area Manager Japan, ο κ. Χρήστος Χρυσάκης, Business Development Manager of Business Development Projects στο Oslo και η κ. Catrine Vestereng, Business Director Tankers.
Οι παρουσιάσεις που έγιναν επικεντρώθηκαν στην εξέλιξη του DNV GL και στους τομείς εστίασής του για το 2018. Το “Maritime Forecast up to 2050”, η πορεία προς ένα ψηφιακό νηογνώμονα και το Global Sulphur Cap του 2020 ήταν μερικοί από τους τομείς εστίασης των παρουσιάσεων.
Στο πλαίσιο της παρουσίασής του, ο κ. Knut Ørbeck-Nilssen ανέφερε: “Η ναυτιλιακή βιομηχανία γινόταν ολοένα και πιο περίπλοκη, ως αποτέλεσμα του ψηφιακού της μετασχηματισμού, και αυτό οδήγησε στη διαμόρφωση της στρατηγικής του DNV GL. Προσφέροντας μια σειρά ψηφιακών βελτιώσεων και υπηρεσιών όπως ηλεκτρονικά πιστοποιητικά, επιθεωρήσεις με τη χρήση drones καθώς και μια ανοικτή ψηφιακή πλατφόρμα, ο DNV GL στοχεύει στη βελτίωση του εύρους των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες του, στην αύξηση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητάς του, και στην ανάπτυξη ενός ψηφιακού μοντέλου ταξινόμησης πλοίων”.
Ο κ. Trond Hodne με τη σειρά του, παρουσίασε μια πιο εμπεριστατωμένη ματιά του “Maritime Forecast to 2050”, το οποίο δίνει μια εικόνα για το ενεργειακό μέλλον του κόσμου έως το 2050. Η μελέτη αυτή παρέχει μια μακροπρόθεσμη επισκόπηση του τρόπου με τον οποίο διάφοροι κλάδοι της ναυτιλίας,όπως τα δεξαμενόπλοια, τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, και οι υπεράκτιες εγκαταστάσεις επηρεάζονται από τις αλλαγές των προτύπων παραγωγής και κατανάλωσης ενέργειας. Ο κ. Hodne συνέχισε την παρουσίασή του με μια ενημέρωση σχετικά με τις σημερινές ναυτιλιακές αγορές, ενώ κλείνοντας εξέτασε και τις προοπτικές της αγοράς του LNG.
Κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων, έγιναν διάφορες συζητήσεις μεταξύ όλων των συμμετεχόντων. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με τις παρατηρήσεις του Προέδρου της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής Dr. John Coustas και του κ. Knut Ørbeck-Nilssen, CEO του DNV GL Maritime.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Καθώς η σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας στο ναυτιλιακό στερέωμα κλιμακώνεται ραγδαία, με τις δύο υπερδυνάμεις να επιβάλλουν αμοιβαία λιμενικά τέλη, το Πεκίνο εξαπολύει πυρά ακόμα και…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ