
Ο νηογνώμονας DNV GL εξέδωσε μια νέα επίσημη έκθεση στην οποία αξιολογεί ένα μεγάλο εύρος εναλλακτικών ναυτιλιακών καυσίμων και τεχνολογιών.
Η έκθεση με τίτλο “Alternative fuels and technologies for greener shipping” εξετάζει το κομμάτι των τιμών, τη διαθεσιμότητα , τις ρυθμιστικές προκλήσεις και τα περιβαλλοντικά οφέλη των εναλλακτικών καυσίμων και τεχνολογιών. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται το LNG, το LPG, το υδρογόνο, οι κυψέλες καυσίμου, υβριδικές τεχνολογίες και συστήματα μπαταριών, ενώ γίνεται και σύγκριση των παραπάνω λύσεων σε σχέση με τη χρήση συμβατικού καυσίμου σε συνδυασμό με scrubbers, καθώς και με τις νέες εναλλακτικές λύσεις καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Βραχυπρόθεσμα, η έκθεση προβλέπει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των πλοίων που σήμερα χρησιμοποιούν συμβατικά καυσίμα, θα μεταβεί είτε σε συμβατικά καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο είτε θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί βαρύ μαζούτ (HFO) σε συνδυασμό με ένα σύστημα scrubber. Για τα νεότευκτα πλοία, η εφαρμογή του Global Sulphur Cap θα μπορούσε να αποτελέσει ισχυρό κίνητρο για την χρήση εναλλακτικών καυσίμων, με το LNG να αποτελεί την πρώτη επιλογή σύμφωνα με το νηογνώμονα.
Ο κ. Gerd Würsig, Business Director στο τμήμα Alternative fuelled ships του DNV GL, ανέφερε: “Το LNG έχει ήδη ξεπεράσει τα εμπόδια που σχετίζονται με τη διεθνή νομοθεσία και διατίθεται σε επαρκείς ποσότητες σήμερα για να καλύψει τις απαιτήσεις της ναυτιλιακής βιομηχανίας για πολλά χρόνια. Επίσης, ικανοποιεί τις αυξανόμενες απαιτήσεις για μείωση των εκπομπών CO2, NOx και σωματιδίων. Ωστόσο, στο τέλος της ημέρας, η βέλτιστη ιδέα για μια συγκεκριμένη εφαρμογή πρέπει να καθορίζεται από τον πλοιοκτήτη κατά περίπτωση, και στο DNV GL είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε στην εξεύρεση της καλύτερης λύσης.”
Μέσω της συγκεκριμένης έκθεσης, ο DNV GL προτίθεται να προσφέρει στη ναυτιλιακή κοινότητα γνώσεις που θα τη βοηθήσουν να προετοιμαστεί για το επερχόμενο Global Sulphur Cap το οποίο πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2020.
Φωτό: dnvgl.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η Αφρική αγκαλιάζει μια νέα γενιά υποθαλάσσιας τεχνολογίας, με την εγκατάσταση των πρώτων ROV XLX EVO III της Forum Energy Technologies (FET) στα έργα…

Θετικά είναι τα «σήματα» που εκπέμπει το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να σημειώνουν άνοδο για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα.…

Ο όμιλος Grimaldi, μέσω ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία του (Cooperation Framework Agreement ‒ CFA) με την China Merchants…

Η νέα τεχνολογία ηλεκτροκαυσίμων (eFuels) κάνει ένα ακόμα βήμα προς την εμπορική της ωρίμανση, καθώς η Liquid Wind και η Umeå Energi ολοκλήρωσαν όλες…

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι όλες οι εμπορικές συνομιλίες με τον Καναδά τερματίστηκαν μετά από αυτό «δόλια διαφήμιση» -όπως την αποκάλεσε-…

Υψηλές είναι οι βλέψεις της Airbus για τον διεθνή στόλο αεροσκαφών μεταφοράς εμπορευμάτων. Συγκεκριμένα, ο κατασκευαστής αεροσκαφών εκτιμά ότι, σε βάθος εικοσαετίας, ο στόλος…

Τα ναυπηγεία της Ασίας διαδραματίζουν αδιαμφισβήτητα πρωταγωνιστικό ρόλο στο ταμπλό της παγκόσμιας ναυπηγικής βιομηχανίας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Alphaliner, τα ναυπηγεία της Κίνας,…

Tα πρώτα «απόνερα» των αμοιβαίων λιμενικών τελών ΗΠΑ-Κίνας φαίνεται να έφτασαν στους κόλπους της διεθνούς ναυτιλίας, εγείροντας ανησυχίες για τον αντίκτυπό τους στο παγκόσμιο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ