
Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας φέρεται αποφασισμένη να ενισχύσει με κάθε τρόπο την ναυπηγική της βιομηχανία. Μάλιστα, ο στρατηγικός στόχος που έχει τεθεί είναι η αύξηση του βιβλίου παραγγελιών για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία κατά 200 πλοία, τα οποία πρόκειται να παραγγελθούν από εγχώριες εταιρείες. Παράλληλα, στον στρατηγικό σχεδιασμό της Σεούλ βρίσκεται και η διαμόρφωση νέων σχεδίων αναδιάρθρωσης για τα ναυπηγεία της χώρας, που αντιμετωπίζουν μεγάλες οικονομικές δυσκολίες.
Πιο συγκεκριμένα και όπως αποκάλυψε ο υπουργός Θαλασσών και Αλιείας της Νότιας Κορέας, κ. Kim Young-choon, η κυβέρνηση της χώρας έχει ετοιμάσει μία σειρά ολοκληρωμένων μέτρων που στόχο έχουν την ενίσχυση της εγχώριας ναυτιλιακής και ναυπηγικής βιομηχανίας, η οποία βρίσκεται αντιμέτωπη με παρατεταμένη κρίση, έντονο διεθνή ανταγωνισμό και αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Όπως μεταδίδουν τα διεθνή ειδησεογραφικά μέσα, ο στρατηγικός σχεδιασμός περιλαμβάνει τη ναυπήγηση 140 bulk carriers και 60 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, στα οποία περιλαμβάνονται και πλοία με δυναμικότητα μεταφοράς 20.000 TEUs.
Ειδική αναφορά ο κ. Kim Young-choon έκανε και στην Hyundai Merchant Marine (HMM), την μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της χώρας, σημειώνοντας ότι έως το 2020 η εταιρεία θα μπορούσε να αυξήσει την μεταφορική ικανότητα του στόλου της στα 1 εκ. TEUs. Όπως σημειώνεται στον νοτιοκορεατικό Τύπο μέσα στις επόμενες εβδομάδες εκτιμάται ότι η HMM θα προχωρήσει σε παραγγελία, που θα περιλαμβάνει 12 πλοία των 22.000 TEUs καθώς και 8 των 13.000 TEUs.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ EPA/YNA
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ