
Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS) δημοσίευσε τη λίστα με τις επιδόσεις των flag states για την περίοδο 2017-2018.
Οι επιδόσεις των κρατών σημαίας καθορίζονται με διάφορα κριτήρια, όπως προκύπτουν από τον έλεγχο των πλοίων στα λιμάνια από τους επιθεωρητές PSC, την ηλικία των εμπορικών πλοίων, την επικύρωση των διεθνών ναυτιλιακών συμβάσεων από τα κράτη και τη συμμετοχή τους σε διασκέψεις του IMO κ.ά.
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι τα εμπορικά πλοία που φέρουν σημαία Αργεντινής, Βολιβίας, Ελβετίας, Ισλανδίας και Κολομβίας δε συμμορφώνονται με κάποιες από τις απαιτήσεις του Tokyo MOU και του Paris MoU, ενώ χώρες όπως η Βραζιλία, η Κούβα, οι ΗΠΑ, η Βενεζουέλα, η Αίγυπτος, το Μεξικό, η Τουρκία και η Ουκρανία δεν υιοθετούν πλήρως τη σύμβαση MLC αναφορικά με τα εργασιακά ζητήματα στα πλοία.
Οι επιδόσεις της Ελλάδας στη φετινή λίστα είναι για μια ακόμη χρονιά πολύ ικανοποιητικές. Μεταξύ των κριτηρίων στα οποία η Ελλάδα αξιολογήθηκε θετικά είναι: α) οι έλεγχοι στα λιμάνια από επιθεωρητές PSC ανά τον κόσμο, β) η ηλικία των εμπορικών πλοίων που φέρουν ελληνική σημαία, γ) η συμμετοχή σε διασκέψεις του IMO και η επικύρωση των διεθνών ναυτιλιακών συμβάσεων από την Ελλάδα.
Η μόνη αρνητική επίδοση που σημειώνει η χώρα μας αφορά το «USCG Target List (safety)».
Τις ίδιες επιδόσεις με την Ελλάδα έχει καταγράψει και η Κύπρος την περίοδο 2017-2018. Και στην περίπτωση των πλοίων που φέρουν κυπριακή σημαία η μόνη αρνητική επίδοση παρατηρείται στο «USCG Target List (safety)».
Η λίστα με τις επιδόσεις των κρατών σημαίας για το 2017- 2018 έχει διανεμηθεί σε εθνικές ενώσεις πλοιοκτητών και σε κράτη- μέλη που συμμετέχουν στον ICS, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 80% του παγκόσμιου εμπορικού στόλου.
Ακολουθεί παρακάτω ο κατάλογος με τις επιδόσεις των flag states.
Οι μπλε και οι κόκκινες ενδείξεις υποδηλώνουν αντίστοιχα τις θετικές και αρνητικές επιδόσεις των flag states.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ