
H ιαπωνική ναυπηγική εταιρεία Oshima Shipbuilding ανακοίνωσε ότι βρίσκεται στη διαδικασία παραγωγής ενός νέου καύσιμου με ονομασία «Super Eco Fuel», το οποίο θα ανταποκρίνεται στους διεθνείς κανονισμούς σχετικά με τα NOx και SOx.
Το συγκεκριμένο καύσιμο παράγεται μέσα από την ανάμειξη LCO (Lightcycle Oil) με GTL (Gas-to-Liquid), ενός υγρού καυσίμου το οποίο παράγεται από φυσικό αέριο, και με νερό.
Το αποτέλεσμα της ανάμειξης είναι ένα καύσιμο το οποίο δεν απαιτεί την εγκατάσταση ακριβού εξοπλισμού ή την τροποποίηση των μηχανών των πλοίων για την κατανάλωσή του.
Σύμφωνα με τον DNV GL, το LCO είναι ένα καύσιμο με χαμηλά επίπεδα θείου, αλλά με χαμηλή απόδοση καύσης. Από την άλλη πλευρά, το καύσιμο GTL δεν περιέχει σχεδόν καθόλου θείο, και διαθέτει υψηλή απόδοση καύσης. Με την ανάμειξη των δύο καυσίμων σε σωστές αναλογίες, το προϊόν που θα παραχθεί θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της διεθνούς νομοθεσίας του IMO για ναυτιλιακά καύσιμα με περιεκτικότητα σε θείο έως 0,5%.
Επιπρόσθετα με την προσθήκη νερού στην παραπάνω μείξη το παραγόμενο καύσιμο θα πληροί τις απαιτήσεις των κανονισμών των περιοχών ECA για καύσιμα με έως 0,1% περιεκτικότητα σε θείο.
Μέχρι στιγμής προκαταρκτικοί έλεγχοι των χαρακτηριστικών του εν λόγω καυσίμου έχουν πραγματοποιηθεί με ικανοποιητικά αποτελέσματα, ενώ επιπρόσθετοι έλεγχοι προγραμματίζονται προκειμένου το «Super Eco Fuel» να είναι κατάλληλο προς χρήση.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ