
H ιαπωνική ναυπηγική εταιρεία Oshima Shipbuilding ανακοίνωσε ότι βρίσκεται στη διαδικασία παραγωγής ενός νέου καύσιμου με ονομασία «Super Eco Fuel», το οποίο θα ανταποκρίνεται στους διεθνείς κανονισμούς σχετικά με τα NOx και SOx.
Το συγκεκριμένο καύσιμο παράγεται μέσα από την ανάμειξη LCO (Lightcycle Oil) με GTL (Gas-to-Liquid), ενός υγρού καυσίμου το οποίο παράγεται από φυσικό αέριο, και με νερό.
Το αποτέλεσμα της ανάμειξης είναι ένα καύσιμο το οποίο δεν απαιτεί την εγκατάσταση ακριβού εξοπλισμού ή την τροποποίηση των μηχανών των πλοίων για την κατανάλωσή του.
Σύμφωνα με τον DNV GL, το LCO είναι ένα καύσιμο με χαμηλά επίπεδα θείου, αλλά με χαμηλή απόδοση καύσης. Από την άλλη πλευρά, το καύσιμο GTL δεν περιέχει σχεδόν καθόλου θείο, και διαθέτει υψηλή απόδοση καύσης. Με την ανάμειξη των δύο καυσίμων σε σωστές αναλογίες, το προϊόν που θα παραχθεί θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της διεθνούς νομοθεσίας του IMO για ναυτιλιακά καύσιμα με περιεκτικότητα σε θείο έως 0,5%.
Επιπρόσθετα με την προσθήκη νερού στην παραπάνω μείξη το παραγόμενο καύσιμο θα πληροί τις απαιτήσεις των κανονισμών των περιοχών ECA για καύσιμα με έως 0,1% περιεκτικότητα σε θείο.
Μέχρι στιγμής προκαταρκτικοί έλεγχοι των χαρακτηριστικών του εν λόγω καυσίμου έχουν πραγματοποιηθεί με ικανοποιητικά αποτελέσματα, ενώ επιπρόσθετοι έλεγχοι προγραμματίζονται προκειμένου το «Super Eco Fuel» να είναι κατάλληλο προς χρήση.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ