Μία νέα υβριδική λύση για την πρόωση των πλοίων

Μία νέα υβριδική λύση για την πρόωση των πλοίων

701
Μία νέα υβριδική λύση για την πρόωση των πλοίων

Η ναυπηγική εταιρεία C-Job πραγματοποίησε το σχεδιασμό ενός φορτηγού πλοίου το οποίο χρησιμοποιεί την αιολική ενέργεια, γνωστό και ως Flettner Freighter, το οποίο αναμένεται να πετύχει εξοικονόμηση καυσίμων περίπου 14%.

Το χωρητικότητας 8.500 DWT πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με δύο περιστρεφόμενους κυλινδρικούς ιστούς της εταιρείας Norsepower, οι οποίοι θα συμπληρώνουν τις κύριες μηχανές, αποτελώντας έτσι μια συναρπαστική υβριδική λύση. Οι περιστρεφόμενοι αυτοί κύλινδροι τοποθετούνται στο κατάστρωμα του πλοίου και χρησιμοποιούν το φαινόμενο Μάγκνους για να δημιουργήσουν πρόωση με τη βοήθεια του ανέμου.

Η οικογενειακή εταιρία Switijnk προσέγγισε την C-Job μετά τη συμμετοχή της τελευταίας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «S@IL», για το οποίο η C-Job σχεδίασε ένα Flettner Freighter πλοίο χωρητικότητας 4,500 DWT. Η C-Job σχεδίασε αυτό το μικρότερο πλοίο με τέσσερις περιστρεφόμενους κυλινδρικούς ιστούς. Ωστόσο, έπειτα από μελέτη των επικρατέστερων ανέμων στα προτεινόμενα δρομολόγια των πλοίων της Switijnk, η C-Job αποφάσισε να σχεδιάσει ένα νέο πλοίο, με την ονομασία FF8500, το οποίο θα φέρει δύο μεγαλύτερα περιστρεφόμενα ιστία.

Ο κ. Jelle Grijpstra, Business Manager στη C-Job ανέφερε: «Τα περιστρεφόμενα ιστία επελέγησαν για αυτό το έργο επειδή είναι εύχρηστα, ασφαλή, δεν παράγουν θόρυβο, δεν απαιτούν επιπλέον πλήρωμα και είναι φθηνότερη επένδυση σε σχέση με άλλα συστήματα. Επιπλέον, η αποτελεσματικότητά τους έχει αποδειχθεί με επιτυχία.»

Φωτό: c-job.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.